Aangezien ik mijn vorig testpaneel helemaal om zeep geholpen had was het aan vervanging toe.
Ik vroeg dus aan een collega van mij of hij mij geen nieuw kon bezorgen.
Een tijdje later stond mijn "testpaneel" voor de deur.
Ik mocht mij er op uitleven. Hij moest ook niet tip top in orde zijn en de binnenkant moest ook niet gebeuren.
Ben begonnen met de HD er eens goed op los te laten.
Vervolgens met de karcher foam lans en karcher ultra foam cleaner het bekende wit dekentje aangebracht.
Er was ondertussen al wel veel vuil weg maar nog niet genoeg naar mijn zin dus nog maar eens gewassen met Meg's gold class.
Dat was voldoende om vervolgens de megs klei er op los te laten.
Je kan al raden hoe de klei er na een klein stukje uit zag.
Vervolgens ben ik aan de velgen begonnen.
Eerst met APC
Vervolgens met Iron x
De achterste velgen zagen er proper uit. (De voorste kreeg ik helaas niet meer zo proper als de achterste)
Dan heb ik de auto eens gecontroleerd.
Krassen en roest in overvloed.
Aan roest kan ik niet veel doen maar dat was ook niet de bedoeling.
De krassen daarentegen mocht ik proberen weg te krijgen.
Met dank aan Lode kon ik ook eens de paint detective uittesten.
Dit zag ik graag:
En als we dit zien weten we alweer genoeg:
De hele auto stond dus vol met dit soort krassen.
Ik ben begonnen met ze te wedsanden.
Vervolgens de pro met monello wol en SSR3 er op los gelaten.
Hier kreeg ik op 1 diepe kras na alles mee weg.
Heb dan uit nieuwschierigheid nogmaal de paint detective er op gezet en dan zag ik dit.
Vervolgens met de DA en een gele flex pad met SSR3 gebruikt om af te werken met de oranje flex pad met SSR1
De motorkap werd dan met de zwarte flex pad in combinatie met black hole gezet en dit was het resultaat.
Nadien werd de hele auto in de megs NXT gezet en de trims in de black wow.
Hier nog wat plaatjes.
VOOR
NA
En deze mag ook niet meer ontbreken :-"
Groetjes
Frank
Ik vroeg dus aan een collega van mij of hij mij geen nieuw kon bezorgen.
Een tijdje later stond mijn "testpaneel" voor de deur.
Ik mocht mij er op uitleven. Hij moest ook niet tip top in orde zijn en de binnenkant moest ook niet gebeuren.
Ben begonnen met de HD er eens goed op los te laten.
Vervolgens met de karcher foam lans en karcher ultra foam cleaner het bekende wit dekentje aangebracht.
Er was ondertussen al wel veel vuil weg maar nog niet genoeg naar mijn zin dus nog maar eens gewassen met Meg's gold class.
Dat was voldoende om vervolgens de megs klei er op los te laten.
Je kan al raden hoe de klei er na een klein stukje uit zag.
Vervolgens ben ik aan de velgen begonnen.
Eerst met APC
Vervolgens met Iron x
De achterste velgen zagen er proper uit. (De voorste kreeg ik helaas niet meer zo proper als de achterste)
Dan heb ik de auto eens gecontroleerd.
Krassen en roest in overvloed.
Aan roest kan ik niet veel doen maar dat was ook niet de bedoeling.
De krassen daarentegen mocht ik proberen weg te krijgen.
Met dank aan Lode kon ik ook eens de paint detective uittesten.
Dit zag ik graag:
En als we dit zien weten we alweer genoeg:
De hele auto stond dus vol met dit soort krassen.
Ik ben begonnen met ze te wedsanden.
Vervolgens de pro met monello wol en SSR3 er op los gelaten.
Hier kreeg ik op 1 diepe kras na alles mee weg.
Heb dan uit nieuwschierigheid nogmaal de paint detective er op gezet en dan zag ik dit.
Vervolgens met de DA en een gele flex pad met SSR3 gebruikt om af te werken met de oranje flex pad met SSR1
De motorkap werd dan met de zwarte flex pad in combinatie met black hole gezet en dit was het resultaat.
Nadien werd de hele auto in de megs NXT gezet en de trims in de black wow.
Hier nog wat plaatjes.
VOOR
NA
En deze mag ook niet meer ontbreken :-"
Groetjes
Frank