• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The Volvoboy aan de DAP - voorproefje

nicknameless zei:
Heb je een email gestuurd? Misschien is het antwoord in je spam box terecht gekomen en na een x aantal dagen automatisch verwijderd....

Ik kan me niet voorstellen dat ze niet zouden terug reageren. Als ik een mail stuur, krijg ik meestal de zelfde dag nog antwoord.

Heb een keer om 17:47 uur een mail gestuurd, om 20:06 uur dezelfde avond reactie :p

En trouwens, een beller is sneller ;)

Mail verstuurd op 15-6-2011. Net mn mailbox op z'n kop gegooid, maar nooit antwoord terug gekregen...
 
Waar die email is geen idee, maar bij Carclean is hij niet terecht gekomen in ieder geval.
Je had zelf ook wel kunnen verzinnen dat we geen 3 maanden lang een email niet beantwoorden ;)

Zou nog eens een poging wagen naar informatie@Carclean.com
 
informatie@carclean werkt niet... :


This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

informatie@Carclean.com
 
Email werkt aan deze kant gewoon wel. Het probleem ligt denk ik aan jouw kant. Afgelopen half uur zijn er genoeg emails binnen gekomen.
 
Mail is binnen, lossen we morgen op Koen, komt goed. Volgende keer even bellen :)