The Volvoboy;307309 zei:Voorlopig lekker sleutelen en knutselen. In de vakanties probeer ik hem uit de stalling te halen en voor de deur te zetten (en even de nodige kilometers maken). Over een jaar en 1 dag mag ik al beginnen met lessen, over anderhalf jaar en 1 dag mag ik afrijden :-b
Volvo480Turbo;307454 zei:Mooie Volvo, ziet er netjes uit na de polijstbeurt. En inderdaad, kilometers zeggen niks, zeker niet bij (oudere) Volvo's.
Kijk alleen wel uit als je zelf erin gaat rijden. De politie hoef je maar te zien en je hebt een groot probleem. Doe nu zelf ook met het 2toDrive project mee, maar mijn rij-instructeur waarschuwt me ook over het rijden in m'n Volvo.
IbizaSigno;307293 zei:Maar even serieus die vraag van jjonkie. Wat ga je er mee doen? Was me even ontschoten dat je 15 bent. Heb je nu echt een auto gekocht die je drie/ vier jaar in een stalling laat staan? Wellicht dat je ouders er zo nu en dan in rijden om het lopend te houden. Maar serieus; wat ga je met deze auto doen?
sj0ertum;309793 zei:Haha geniaal dat filmpje. Dat ding blijft gaan! En zelf de deur gaat nog vlot open en dicht op het laatst.
Wel een enorme koekwous die dat ding bestuurd.