• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The Volvoboy's V70

Dit vind ik altijd leuk om te zien. Die kilometer standen. En vaak zijn het volvo's die het zo kunnen uithouden.

Daarnaast erg leuk detailen, de kleur, leeftijd helpen mee aan een leuk klusje! Veel plezier ermee.

[mod]Graag niet alles in hoofdletters typen[/mod]
Ik heb een Mazda 626 bj 1997 met geïntegreerde spoiler in de achterklep gehad. Toen die wegging stond er dik 400.000 km op en hij kiep nog als een klok. Maar ja, roest hè. O ja, ook op LPG-G3.

Mooie Volvo, ziet er netjes uit na de polijstbeurt. En inderdaad, kilometers zeggen niks, zeker niet bij (oudere) Volvo's.

The Volvoboy;307309 zei:
Voorlopig lekker sleutelen en knutselen. In de vakanties probeer ik hem uit de stalling te halen en voor de deur te zetten (en even de nodige kilometers maken). Over een jaar en 1 dag mag ik al beginnen met lessen, over anderhalf jaar en 1 dag mag ik afrijden :-b

Kijk alleen wel uit als je zelf erin gaat rijden. De politie hoef je maar te zien en je hebt een groot probleem. Doe nu zelf ook met het 2toDrive project mee, maar mijn rij-instructeur waarschuwt me ook over het rijden in m'n Volvo.

Volvo480Turbo;307454 zei:
Mooie Volvo, ziet er netjes uit na de polijstbeurt. En inderdaad, kilometers zeggen niks, zeker niet bij (oudere) Volvo's.

Kijk alleen wel uit als je zelf erin gaat rijden. De politie hoef je maar te zien en je hebt een groot probleem. Doe nu zelf ook met het 2toDrive project mee, maar mijn rij-instructeur waarschuwt me ook over het rijden in m'n Volvo.

Ik bedoel natuurlijk dat m'n ouders de nodige kilometers moeten maken ;-)

IbizaSigno;307293 zei:
Maar even serieus die vraag van jjonkie. Wat ga je er mee doen? Was me even ontschoten dat je 15 bent. Heb je nu echt een auto gekocht die je drie/ vier jaar in een stalling laat staan? Wellicht dat je ouders er zo nu en dan in rijden om het lopend te houden. Maar serieus; wat ga je met deze auto doen?

Beter dat die ze geld hier aan uitgeeft dan aan andere verkeerde dingen. Is toch het mooiste wat er is op die leeftijd, een eigen auto
(tje) om aan te prutsen en doen. Hij mag er dan wel niet niet mee rijden maar er lekker mee bezig zijn is ook leuk.

Mijn vader kocht 14 jaar geleden zijn S70 (TBXH44) in deze kleur, uitvoering is bijna identiek zie ik :)
Jammer dat het leder op de deuren wat gaat trekken.

Nu rijdt hij een witte XC60. Ik zal bij de detail na de winter eens foto's maken :)

De kilometerstand zal geen probleem zijn, een klant van mij rijdt een 850 uit '92 met 325.000 km..
De wagen ligt als een tank op de weg, er is nog nooit een nieuwe uitlaat onder gekomen...

(ouwe foto is dit nog :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Veel plezier met de V70!

(overigens erg stoer, die USA-verlichting!)

Mooie V70, Volvoboy.!
Dat Carnet red blijft een mooie, aparte kleur die je niet veel ziet rijden.
Ik denk dat de V70 het beter gaat krijgen bij jou, dan bij de vorige eigenaar, gezien de before en after foto's.:-)^
Veel plezier ermee!

Haha geniaal dat filmpje. Dat ding blijft gaan! En zelf de deur gaat nog vlot open en dicht op het laatst.
Wel een enorme koekwous die dat ding bestuurd.

Mooie auto man! Ik zie Volvo's het liefst vierkant met achterwielaandrijving, maar die 5 cilinders blijven natuurlijk ook prachtig. Wel leuk hoe je beetje bij beetje je auto steeds verder verandert. Mijn 240 kocht ik iets meer dan twee jaar geleden ook poepstandaard (overigens met net een ton op de teller) en die is qua wegligging en performance de afgelopen twee jaar ook stukje bij beetje vooruit gegaan (vooral de wegligging).

Want wie verwacht er nou een 240 op de Nürburgring? :P
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]