• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Thomas199023 Stelt zich voor.

thomas199023

Detailing rookie
18 sep 2008
46
0
Ik ben Thomas uit Zevenaar. I
k ben 18 jaar, en 2e jaars student Marketing en Sales. Ik woon nog gewoon thuis, en ga met de auto naar school.
Ik heb een Opel Corsa GSI 1,6 16V uit 1997 met de mooie kleur metallic paars. Helaas is zij door de vorige eigenaar waarschijnlijk vaak door de wasstraat gehaald ze zit namelijk onder de swirls en krasjes. vooral op het dak en op de motorkap zijn ze goed zichtbaar.

ik heb net een bestelling met een paar pb producten binnen gekregen om de krasjes, met de hand te lijf te gaan (als het niet lukt kan ik het altijd nog mechanisch proberen). Namelijk de pb SSR 1 en 2.5 en de black hole ism de euro pads van LC. Ik heb sinds enige tijd al de smooth surface kleikit NXT carwash, de paintcleaner en NXT en cleanerwax en de UQD van Meguiars. En een dezerdagen komt er nog een pakket Meguiars producten uit de VS overgevlogen:D

Ik heb al een boel gelezen op dit forum en en het forum van Meguiars. Ik ga dit weekend, of volgend weekend eens beginnen aan het 5 stappen plan voor mijn corsatje.

Jullie wachten natuurlijk op de foto's, Hier komen ze:

IMG_0274inet.jpg

IMG_0275inet.jpg

IMG_0277.jpg

De krasjes en swirls zijn moeilijk te zen op de foto's maar ze zitten er toch echt:S btw nu staat hij nog voor een deel in de Turtle Wax ICE en alleen het dak en de motorkap in de NXT Er zit ook nog behoorlijk wat steenslag op de motorkap, ik weet nog niet wat ik hier aan ga doen, misschien heeft een van jullie een idee?
 
Kijk aan. Zevenaar word steeds beter vertegenwoordigt hier :)^ :D

Welkom hier !!

Waar woon je ongeveer in Zevenaar ???

Groet, Peter
 
Welkom! M'n zus heeft ook een Corsa B GSI, bj 1999, zilvergrijs. Rappe karretjes trouwens. Ze vroeg onlangs of ik geen zin had om die van haar te doen. Ben daarom benieuwd naar je ervaringen
 
Welkom ook hier op het forum. Heel mooi dat het oosten van het land steeds meer aanwezig is op het forum dan wordt het steeds interessanter om hier ook eens een poetsdag te organiseren!
 
Welkom! M'n zus heeft ook een Corsa B GSI, bj 1999, zilvergrijs. Rappe karretjes trouwens. Ze vroeg onlangs of ik geen zin had om die van haar te doen. Ben daarom benieuwd naar je ervaringen
De planning is om volgendweekend te beginnen met het 5stappen plan. Ik zal mijn bevindingen hiervan posten.


Welkom ook hier op het forum. Heel mooi dat het oosten van het land steeds meer aanwezig is op het forum dan wordt het steeds interessanter om hier ook eens een poetsdag te organiseren!
Inderdaad lijkt me ook leuk:D