• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tibby stelt zich voor

Tibby

Detailing rookie
16 jun 2008
95
0
Hey autoliefhebbers,

Mijn naam is Ludo, ik ben 21 jaar en ben de vrolijke eigenaar van een Hyundai coupé. Hiervoor was ik in het bezit van een gele Mégane coupé.

Hieronder een plaatje van de huidige auto. (Foto is een tijdje terug gemaakt door een vriend, even copyright issues vermijden:D )

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit forum is precies wat ik zocht ;)
 
Patrick zei:
welkom kom je ook niet meguiars forum?

Ik kom er wel, maar ben er alleen nooit geregistreerd geweest.

Ik ben ook pas een paar maandjes met detailing bezig. De verslaving is er al wel aardig ingeslagen.

Hunter zei:
Welkom... Leuke Coupe!

Thanks, je ziet ze ook maar heel weinig heb ik opgemerkt. De mulipla zie ik vaker rijden 8o het merk zal wel afschrikken :p
 
Welkom op het Forum, Ludo! Mooie coupe heb je! Zelf heb ik ook tijden lang getwijfeld om deze te kopen. Ben toen toch maar voor de Peugeot 406 Coupe gegaan :grinning:
 
MrSandman zei:
Welkom op het Forum, Ludo! Mooie coupe heb je! Zelf heb ik ook tijden lang getwijfeld om deze te kopen. Ben toen toch maar voor de Peugeot 406 Coupe gegaan :grinning:

De 406 is ook een gave bak :cool: Ik heb zelf lang zitten twijfelen tussen dit of een Toyota Celica. In the end kwam er een erg leuk aanbod en dat heb ik genomen.
 
Welkom Tibby.

Mooie auto, zeker ook omdat je ze niet zo heel vaak ziet. :)^

Vreemd eigenlijk, want ik geloof dat zelfs de boys van TopGear dit (of was dat het vorige model?) een erg goede auto vonden.

Ik kom net op Wikipedia ook tegen hoe jij aan je nickname komt ..... leermoment. En dat op vrijdagavond :-b

Veel plezier.
 
Typhoon zei:
Welkom Tibby.

Mooie auto, zeker ook omdat je ze niet zo heel vaak ziet. :)^

Vreemd eigenlijk, want ik geloof dat zelfs de boys van TopGear dit (of was dat het vorige model?) een erg goede auto vonden.

Ik kom net op Wikipedia ook tegen hoe jij aan je nickname komt ..... leermoment. En dat op vrijdagavond :-b

Veel plezier.

Zelfs topgear was enthousiast ja. De wagen heeft vele namen Tuscani, Tiburon, maarja das te moeilijk voor Europa, dus maken ze er maar Coupé van hier. :no
 
Okay, wist ik ook niet... Tiburon (haai) klinkt wel mooi. Tuscani ook trouwens... Die laatste zal wel teveel op Tuscan lijken (merkenrecht), maar Tiburon hadden ze hier ook wel kunnen gebruiken.

Re TG:

In series 2, episode 3 of Top Gear, co-host Richard Hammond reviewed the 2002 Coupe and talked about its remarkable design, performance and reasonable price, considering it to be an overall better ride than the Lexus SC430, which cost more than twice as much. It was the only Korean car to ever be posted on the "Cool" section of the show's Cool Wall.
 
Kijk nog iemand uit Arnhem! Super kunnen we hier ook eens een poetsmeeting organiseren.

Je auto staat er blinkend blij, mooi hoor.
 
Welkom op het forum.
Mooie coupe hoor! Ziet er keurig netjes uit.

Joost