• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips Interieurdetailler / reiniger

Redhouse

Detailing chief
8 feb 2022
379
98
43
Hendrik-Ido-Ambacht
Ik ben op zoek naar milde interieurreiniger om voor het aanbrengen van dressing te reinigen, maar ook naar een detailler die antistatisch werkt voor tussendoor even snel af te nemen (maar niet dressing=natural look) aantast.

Worden dit dan 2 producten of is er 1 product die hiervoor geschikt is?
Hebben jullie tips voor me?

Hebben Gyeon Interior detailler en Monello Matte Opaco ook antistatisch effect?
 
Tegenwoordig gebruik ik vrijwel geen interieur dressings meer in mijn auto.
Ik vind het soms net toch wat teveel glimmen of te donker worden van kleur. Of je krijgt vlekken waar het product weg slijt. Bijvoorbeeld op het deurpaneel waar je arm rust.
Ik gebruik zo affentoe eens Nanolex interior cleaner om de boel grondiger te reinigen.
En tussen de grote schoonmaak beurten door Gyeon interior detailer.
Ik zou gewoon Nanolex interieur cleaner bestellen. En een flesje Gyeon interieur detailer. :)
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse
Dat kan ik nergens terug vinden en ik heb er zelf nooit echt iets van gemerkt. Bij de Geyon vinyl cleaner staat wel dat het licht anti statisch werkt. Zelf haal ik regelmatig een microvezel doek door het interieur.
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse
Ik ben op zoek naar milde interieurreiniger om voor het aanbrengen van dressing te reinigen, maar ook naar een detailler die antistatisch werkt voor tussendoor even snel af te nemen (maar niet dressing=natural look) aantast.

Worden dit dan 2 producten of is er 1 product die hiervoor geschikt is?
Hebben jullie tips voor me?

Hebben Gyeon Interior detailler en Monello Matte Opaco ook antistatisch effect?
Uiteindelijk iets gevonden met antistatisch effect?
Pianolak is echt een stofmagneet…
 
@Josie Op pianolak vind ik zelf de turtle hybrid interior detailer ook wel erg fijn. Die is volgens mij ook licht antistatisch, maar heb daar zeker ook geen te hoge verwachtingen van. Op de kia proceed die ik tijdelijk reed werd ik ook helemaal gek van de stofgevoeligheid van de pianolak in die auto.
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse