Het lijkt kinderlijk eenvoudig maar ik krijg mijn banden niet schoon genoeg. Met als resultaat dat de Bold 'n Bright er na de eerste de beste regenbui af is. Dit heb ik al een keer of drie meegemaakt.
Mijn werkwijze als volgt:
- Band inspuiten met APC 1:4
- +/- 20 Seconden in laten trekken
- Met Mothers Tire Brush een paar rondjes trekken, zodat er bruine smurrie zichtbaar wordt
- Afspoelen met water
- Dit proces herhalen zodat er geen bruine smurrie meer zichtbaar is
- Als laatste met spons en shampoo de band natrekken en weer afspoelen
Ik had eerst Poorboys Super Degreaser, deze is nu op en heb Meg's APC gebruikt. Vanavond bovenstaande behandeling uitgevoerd, er kwam geen troep meer van de band af. Toen alles opdroogde zag je echter dat de band bruin uitsloeg.
Ik vrees dat dit laagje er juist weer voor zorgt dat de bandengel niet hecht, bovendien is het geen porum. Toen maar weer ingespoten met APC en nagetrokken met borstel, vervolgens met spons en shampoo erover heen. Met exact hetzelfde resultaat.
Toen begon het te regenen en vond ik het mooi geweest. Tips?
Mijn werkwijze als volgt:
- Band inspuiten met APC 1:4
- +/- 20 Seconden in laten trekken
- Met Mothers Tire Brush een paar rondjes trekken, zodat er bruine smurrie zichtbaar wordt
- Afspoelen met water
- Dit proces herhalen zodat er geen bruine smurrie meer zichtbaar is
- Als laatste met spons en shampoo de band natrekken en weer afspoelen
Ik had eerst Poorboys Super Degreaser, deze is nu op en heb Meg's APC gebruikt. Vanavond bovenstaande behandeling uitgevoerd, er kwam geen troep meer van de band af. Toen alles opdroogde zag je echter dat de band bruin uitsloeg.
Ik vrees dat dit laagje er juist weer voor zorgt dat de bandengel niet hecht, bovendien is het geen porum. Toen maar weer ingespoten met APC en nagetrokken met borstel, vervolgens met spons en shampoo erover heen. Met exact hetzelfde resultaat.
Toen begon het te regenen en vond ik het mooi geweest. Tips?