• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Total wipe out

Rutger11

Detailing addict
30 mrt 2021
65
50
Als groot fan van de dodo juice producten, moest ik natuurlijk ook de Total wipe out eens bestellen.

Dodo juice adviseert om het 1:1 te verdunnen, of onverdund te gebruiken.

Dit gaat voor mij tegen alles in wat ik weet over een apc weet.

Ik bedoel; je zou het dus in dezelfde verhouding gebruiken voor je dakhemel, als voor je wielkasten of onder de motorkap?!

Zijn er hier mensen die ervaring heben met Total wipe out? Hoe verdunnen jullie het?
 
Ik heb dat in mijn assortiment en ik gebruik het onverdund om mijn stoffen autostoelen mee te reinigen ,alsook mijn wielkasten. niets raar aan ondervonden.groeten. F
 
Het kan ook zijn dat de APC van dodo juice natuurlijk al verdunt verkocht wordt. Hierdoor wordt het wel vaak duurder maar is niet zo heel vreemd. Mensen kopen graag ‘kant en klare’ producten omdat ze bang zijn iets fout te kunnen doen
 
Toch vond ik het dan nog steeds vreemd(als redelijke noob) dat je met hetzelfde spul de motorruimte schoon krijgt alsook de bekleding.

Inmiddels heb ik het voor diverse toepassingen gebruikt en het spul werkt meer dan prima.

Bedankt voor de reacties!
 
Ik snap je punt wel, Rutger. ;) Ikzelf gebruik graag de APC+D van Poorboys en gebruik die ik verschillende verhoudingen. (Sterk spul, geconcentreerd)

Als ik met 1:2 - 1:4 de motorruimte doe, dan kan je op bekleding of trims 1:20 pakken. Trims met 1:2 is flinke overkill.