• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Toyota Aygo bj. 2016

Ik begrijp @Maaike wel hoor,.. Nog vóór de tijd van Prep, Nanolex ex en weet ik veel wat er allemaal nog meer, werd er na een rondje polijsten erg vaak nagelopen met bv. PB prof. Polish.

Stiekem ben ik dan ook nog een beetje uit die tijd Maarrrrr... inmiddels een mega fan van Gyeon en de coatings ook uitgevonden. Dus...! Eigen auto over twee weken moet er ook aan geloven. Al doende leert men en zeker door de feedback op dit forum!
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Ah, puur als ontvettende stap, zeg maar?

Maar toch niet als finishing combi? :p
Hm... jawel... eigenlijk wel....
Op motorkap en dak is na finale op wit met profpolish nagelopen.
De overige panelen finishten eigenlijk met mezzo op groen al superstrak. Dus daar was het zeker wel de laatste combinatie.
 
Wellicht is de gehele stap met profpolish feitelijk onzin, maar voor mijn gemoedsrust, het is tenslotte een cleaner zonder afbreekbare korrel, is het wel de laatste stap vooraleer een sealant, wax, coating of wat dan ook aan te brengen. Just te be sure. En ach... als ik er beter door slaap
Helemaal goed! :D Zoals ik al zei, misschien valt er wat te leren, maar ik snap je gedachtegang, hoor. :p
 
Helemaal goed! :D Zoals ik al zei, misschien valt er wat te leren, maar ik snap je gedachtegang, hoor. :p

Dat is geheel wederzijds! Sinds ik gestart ben met detailen, in mij staat bij 2008 of 2009, is er zoveel veranderd. Ik moet echt even weer bij lezen... zeker omdat de hobby een jaartje stil heeft gestaan.
 
Haha ja dat dus....! Ik heb nog een restant cancoat. Maar mohs en prime staan me ook wel aan! En Monello is bijna op qua polijstmiddelen... menzerna uit de middeleeuwen heb ik ook nog. Oh en die Dap is ook ouderwets....
 
Prachtig verslag! Mooi ook dat je de pads en polijstmiddelen noemt, vind ik toch altijd wel interessant om te lezen hoe anderen dat in de praktijk doen. En natuurlijk super resultaat :).

Ken de PRO900 eigenlijk niet echt, is dat de voorloper van de PAW?
 
  • Leuk
Reactions: Sugr_81