Laatst bewerkt:
Ja ging prima, ik heb voor de eerste maal Scholl S20 one step gebruikt met de paarse spiderpad. Na 2 hits was er een zeer goed resultaat !!Mooi hoor!
Liet de lak zich een beetje corrigeren? Ik heb ook nog een Aygo op het programma staan
Nee, glans was perfect. Wel nog afgewerkt met poorboys blackhole en Chemical guys xxx hard core !!Heb je die S20 nog nabewerkt met bv Finale of zo?
S20 + Spiderpad corrigeerde zelfs op mijn BMW behoorlijk goed. (Niet veel correctie nodig, maar toch Swirls en lichte krasjes)
Ik denk niet dat elke Toyota even makkelijk corrigeert, trouwens. Ik heb een Toyota Yaris en Avensis gedaan uit...uuhh... 2008 en 2009...dacht ik, en op beide merkte ik al en behoorlijk verschil in lak. De Yaris was best wel hard en had ik 2 hit met Veloce + 1 hit met Mezzo nodig voor ik aan de finishing begon. De Avensis was daarentegen weer behoorlijk zacht en kon ik met 1 hit Mezzo eigenlijk al klaar zijn. (Voor het idee en eventueel nét wat meer resultaat ook Finale gebruikt)
Beide eerste eigenaar en allebei bij de zelfde dealer gekocht. (Van Gent)
Greetz
Netjes hoor, goede reflectie ook.
Welke producten heb je nog meer gebruikt? Waar heb je bijvoorbeeld het interieur mee gedaan?
SuccesDaar ga ik toch ook maar eens aan beginnen..................mooie detail !!
Bekijk bijlage 78389