• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Toyota Aygo

Zolang het resultaat maar goed is, een uurtje meer of minder maakt dan ook niet uit.
Wat heb je gedaan met de achterlichten?
 
Knap gedaan! Eén hit Monello Veloce op gele pad, dan heb je waarschijnlijk langer gepolished tot de korrel mooi gedegradeerd was. Monello geeft daar wel mooie resultaten vind ik! Met vele andere polishes zou je moeten nawerken met een lichtere combo. Mooie weerspiegeling in dat achterlicht! :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Dat was weer zo'n wagen waarmee je het verschil kunt maken. :sun: Mooi resultaat; ik hoop dat je 'n percentje krijgt van de hogere verkoopwaarde die je gecreëeerd hebt. ;)

Je bent blijkbaar ook enthousiast over de extractor. Ik twijfel er al een tijdje aan om er eens mee aan de slag te gaan op mijn (vroeger) witte hoedenplank :pensive: van mijn 10 jaar oude wagen. Het ding is helemaal zwart geworden door de lucht uit de verluchtingssleuven. Ik maak me alleen nog wat zorgen over de moeilijke bereikbaarheid...
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Een Aygo, tja. Maar verder mooi project, die had het even nodig.
Wat ik dan niet begrijp, waarom besluiten ze hem pas te laten opknappen voor de verkoop?

Ohja een ding nog
Houdt de eigenaar van trekhaakjes zoenen ofzo? Die kentekenplaat...

#sorryikbensomseenzeurpiet
 
Wat ik dan niet begrijp, waarom besluiten ze hem pas te laten opknappen voor de verkoop?

Ik zou hem eigenlijk vorige jaar al behandelen, maar dat is er toen niet van gekomen.

Houdt de eigenaar van trekhaakjes zoenen ofzo? Die kentekenplaat...

Ze wonen in hartje Utrecht dus daar is het af en toe behoorlijk krap. Ik weet ook niet of die kentekenplaat hun eigen schuld is of niet, maar de auto heeft rondom sowieso veel schade die door anderen veroorzaakt is zonder gegevens achter te laten :(
 
Lekker bezig, Jan! Mooi klusje, mooi gedaan. :D

Grote kans dat ik binnenkort eens bij je langwip om je George te ontvreemden, want naast het feit dat ik een goede stofzuiger wil voor bij het detailen en de extractor wil gebruiken voor ook nog andere dingen, wil mijn vrouwtje ook een goede stofzuiger voor in huis. :p

Bevat cleaner, dus ja, wax is weg.
Ligt eraan hoe lang je de cleaner in hebt gewerkt, maar in mijn ervaring tast je een wax flink aan, maar verwijderen doe je niet 100%. Polijsten zorgt voor 100% verwijdering.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
@Quantoxx

Neem zelf een George en maak de vrouw blij met een Dyson! :joy:
Wij hebben naast de DC37, nu voor bovenverdiepingen een Dyson V6 Motorhead erbij. : unamused:

Oh, en dat ding kan zo compact dat die ideaal is voor de auto i.c.m. De autoaccessoireset.
 
Laatst bewerkt:
Ze wonen in hartje Utrecht dus daar is het af en toe behoorlijk krap. Ik weet ook niet of die kentekenplaat hun eigen schuld is of niet, maar de auto heeft rondom sowieso veel schade die door anderen veroorzaakt is zonder gegevens achter te laten

Daar ben ik dus ook bang voor als ik naar Italië ga volgende week. Zeer op mn hoede zijn.

Heb je ook de motorruimte gedaan?
Edit, zie nu dat Johan dezelfde vraag heeft haha
 

Vergelijkbare onderwerpen