1:20 hb ik nog nooit gehaald maar ik let ook bekennen dat ik bv op de rijksweg altijd wel harder rij als 100 zeg maar…
Het is nog steeds niet mijn ambitie om “de zuinigste” te zijn maar toch geinig om een keer te zien …
1:20 hb ik nog nooit gehaald maar ik let ook bekennen dat ik bv op de rijksweg altijd wel harder rij als 100 zeg maar…
@Cordoba ,ik heb wel geprobeerd om ze netjes te houden maar even buiten het feit dat in in mijn detail carrière nog niet echt een product heb gevonden waar ik 100% tevreden over ben. Uiteindelijk is verbetering wel mogelijk maar ben ik niet tevreden en daar ze nu onder garantie vervangen kunnen worden heb ik besloten om daar gebruik van te maken.Bekijk bijlage 161863
Hier een klein stukje geprobeerd om het “vale” wat op te knappen.
Ik heb pre wow cleaner gebruikt icm een melamine sponsje van Scholl ,ben normaal geen fan van melanine sponsjes maar het bood nu uitkomst.
Vandaag heb ik de auto’s weer gewassen en heb ik daarna het leer aangepakt.Bekijk bijlage 163630
Vandaag het leren interieur schoongemaakt met Gliptone en gevoed met een dun laagje WoWo Leather Cream .