In mijn korte vakantie die ik eigenlijk had om m'n buitenschilderwerk te doen toch maar een dagje uitgetrokken om de auto van de buren van 'n paar huizen verderop aan te pakken. Het betreft hier 'n Toyota Corolla uit '96, welke nog steeds van de 1e eigenaar is. De auto heeft nog geen 90.000 km gelopen en het werd hoog tijd dat deze een keer aangepakt zou worden.
de bumpers en de spoiler zijn vanaf de fabriek meegespoten maar erg dof tov de rest van de auto. De auto zat vol krassen, swirls en vogelpoep vlekken. ik heb dan ook niet alles weg kunnen krijgen helaas. ook de bumpers zijn nog steeds dof. zelfs monello inizio forza op gele pad, afbouwend naar fijner mocht niet het gewenste resultaat geven.
- de auto is gewassen, na rubbers en andere moeilijk bereikbare plekken met APC en 'n borsteltje nagelopen te hebben en vervolgens geclayed, wat nog nooit gedaan was......
- hier en daar wat plekken gedaan met monello inizio forza op gele pad
- hele auto met monello mezzo op oranje pad
- hele auto met monello finale op zwarte pad
- PB black hole
- Dodo juice purple haze
na:
foto's waren niet helemaal naar m'n zin en vandaag even wat nieuwe gemaakt.
de bumpers en de spoiler zijn vanaf de fabriek meegespoten maar erg dof tov de rest van de auto. De auto zat vol krassen, swirls en vogelpoep vlekken. ik heb dan ook niet alles weg kunnen krijgen helaas. ook de bumpers zijn nog steeds dof. zelfs monello inizio forza op gele pad, afbouwend naar fijner mocht niet het gewenste resultaat geven.
- de auto is gewassen, na rubbers en andere moeilijk bereikbare plekken met APC en 'n borsteltje nagelopen te hebben en vervolgens geclayed, wat nog nooit gedaan was......
- hier en daar wat plekken gedaan met monello inizio forza op gele pad
- hele auto met monello mezzo op oranje pad
- hele auto met monello finale op zwarte pad
- PB black hole
- Dodo juice purple haze
na:
foto's waren niet helemaal naar m'n zin en vandaag even wat nieuwe gemaakt.