• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota RAV-4

Ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan op mijn auto. Was ook onder de indruk, maar moet de lampen nog aan een nadere inspectie onderwerpen voor het echte resultaat. dat is er vorige week niet meer van gekomen,

Alleen hoe glad je de lampen weer kan krijgen en dat merk je gelijk aan de lichtopbrengst! EN in het totaal plaatje staat het super!! Zeker met gekleurde achterlichten.. dit glimmen ook gelijk weer helemaal!

Het ziet er niet uit als de auto super goed glimt en dan er twee van die doffe achterlichten of koplampen tussen zitten!

HansA8 zei:
Fantastisch!
Wat een spiegeltje geworden die lak.
Je Pa boft maar met zo'n zoon!
:-)^

Ik vind het zo'n gaaf gevoel dat je van een auto die er op zich best redelijk bij staat (ondanks de VELE swirls) het toch zo ontzettend kan verbeteren! Die kick die je er van krijgt...., elk stap die je doet uit het stappenplan, dan zie je de auto verbeteren; heerlijk! En dan vanochtend even een beading foto's geschoten geweldig gewoon!

beading1.webp

beading2.webp

Ik ben het helemaal met je eens Peter. Je ziet een auto gewoon met eigen ogen onder je handen continu mooier en mooier worden. Dat geeft echt een kick. Dat is waarschijnlijk de reden van ons aller verslaving: nog niet zozeer het resultaat, maar meer de weg er naar toe. Overigens: mooie beading!