• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Yaris 2011

jophone

Detailing rookie
17 dec 2012
2
0
Hallo, ik heb een Toyota Yaris van 2011, iedere keer als ik mijn auto heb gewassen , en afgedroogd heb met een speciale zachte droogdoek heb ik van de kleine krasjes in de lak zitten die zie je alleen als de zon op de lak schijnt, volgens de garage doe ik iets fout want die lak is volgens hun erg goed maar ik geloof dat niet wat kan ik doen om dit te voorkomen..

groet jophone.

Welkom

een foto van de krassen zou handig zijn ;)

zijn het ronde krassen of rechte (strepen)

want ik denk dat we hier over swirls hebben

Het zijn volgens mij swirls, want ik zie ze alleen als de zon erop schijnt.
Ik heb de auto vorig jaar nieuw gekocht, in het begin was het er niet, maar pas na enkele malen poetsen.

De garage maakt je maar iets wijs; loopt de showroom in en kijk eens naar occasions die ze hebben staan. Wedden dat deze hetzelfde of erger hebben?
Jou krassen zijn waarschijnlijk (gokje van mij) gekomen door de vorige eigenaar die hem door een krasstraat heeft gejaagt.

Ik werk in Venlo; mss kunnen we wat afspreken zodat ik je auto kom bekijken?

Wittereus;330974 zei:
De garage maakt je maar iets wijs; loopt de showroom in en kijk eens naar occasions die ze hebben staan. Wedden dat deze hetzelfde of erger hebben?
Jou krassen zijn waarschijnlijk (gokje van mij) gekomen door de vorige eigenaar die hem door een krasstraat heeft gejaagt.

Ik werk in Venlo; misschien kunnen we wat afspreken zodat ik je auto kom bekijken?

ik denk er zelfde over ;)
of door de dealer zelf gedaan
gebuert hier ook alle dealers brengen hem naar de wasdas
die gooien hem altijd door de wasstraat en 1 stap polijsten en klaar :P

dan zijn noot alle swirls weg maar lijkt die weeg schoon zeggen ze