• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Yaris T-Sport

rimave

Detailing addict
9 nov 2008
58
52
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Yaris maar weer eens verwend. Ik had haar vrijdagavond al gewassen met Chemical Guys Glossworkz, the Bone spons en de twee emmer methode. Daarna zaterdag met de DAP500 (die het helaas niet overleeft heeft) de rest gedaan.

Eerst kleien met Poorboys Spray and Wipe, daarna Poorboys SSR 2.5 met de oranje pad en de DAP. Vervolgens een laagje Natty's Red erover. Terwijl ik dat heb laten curen heb ik de velgen gedaan met Poorboy's Wheel Sealant en de weinige zwarte stukken kunstof behandeld met Meguairs Trim Restore.

De ramen heb ik met Meguiars NXT gedaan en de bandjes met Shining Monkey Tire Gel.
De uitlaat met Mothers Wax Mag & Aluminum Polish. De lampen met Meguiars PlastX.

Helaas geen foto's van voor het wassen, maar wel erna:

yaris_16042011_1.jpg


yaris_16042011_2.jpg


yaris_16042011_3.jpg


yaris_16042011_4.jpg


yaris_16042011_5.jpg
 
Mooie Yaris t-Sport zeg! Lkkr strak kontje zo zonder type aanduiding. :)^

Ziet er prachtig uit. Jammer van de Dap. :sob:

Iwan.
 
Dij zugt er weer schier oet! (Voor de niet Groningers: die ziet er weer mooi uit!) Prachtige kleur, en unieke uitvoering! Wat voor een logo is dat op de kap?
 
Dat logo is het Vitz logo. In het thuisland Japan gaat de Yaris T-Sport door het leven als de Vitz RS.
Sommige Toyota modellen hebben ook hun eigen logo.

Ik heb er nog meer originele dingen opzitten van de Vitz RS:

- RS logo voorop.
- LED achterlichten.
- 2 witte lampen in de achterbumper (1 daarvan brand rood (mistlamp), zit een rode led lamp in).
- Vitz RS instaplijsten.
- Lip op de voorbumper.

Het heeft wel even geduurd alles bij elkaar te krijgen, vooral die lip op de voorbumper. Die is ontzettend zeldzaam.
 
zeer mooi, en idd lekekr strak die achterkant : geen stickers, geen garage-reclame, geen type-aanduiding, SUPER RESULTAAT !

Wat was er gebeurd met je DAP :S ?
 
jammer van je dap dat hij de geest heeft gegeven ,maar het resultaat mag er zijn .
alles lekker strak en een prachtig resultaat :cool:
grtz johan
 
hallo,
die ziet er beter uit dan ooit !!:cool: :cool:
ik vind blauw niet snel een mooie kleur,maar deze daar maak ik gerust een uitzondering voor!!:)^ :)^
groeten gsm.
 
Mooi resultaat en gave kar! Ik heb zelf een Yaris 1.3 uit 2002 maar die is lichtgrijs en dus bijna de moeite niet waard om te DAPpen.
 
Er zit een Prius blokje in. :p
Geen grap, zowel mijn Yaris als de 2e generatie Prius hebben de 1NZFE motor.
Deze geeft in mijn auto 106PK en de Yaris weegt 925 kilo, dus dat wil best voorruit.

Voor de DAP heb ik al contact gehad met Tim. Ik hoop dat hij wat voor me kan betekenen.
 
DAPje is weer terug. Koolborstels zijn vervangen en hij doet het weer.
SUPER!! Bedankt voor de service Tim! :)^
 
Leuk om een dubbelganger tegen te komen:

De schone schijn van mijn T-Sport: :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Vandaag issie nog gewassen met Gold Class shampoo :)