• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Yaris

Rob-RS

Detailing chief
14 mei 2019
47
75
Hele lange tijd was het poetsen allemaal low key door omstandigheden.
Pas begonnen met deze Toyota Yaris......en het begon weer te kriebelen!
Eigenlijk door het te druk zijn te weinig foto’s gemaakt.

Maar ik ga weer door met de hobby :cool:
Systeem:
Wassen met Meguiar’s Gold Class en washmitt
Kleien met Dodo Juice geel claybar
Weer wassen en goed naspoelen.
Goed drogen.
Polijsten met Monello.
En laag Angelwax die ik een uurtje heb laten staan, geen idee of het echt zin heeft.

Ben me op het forum aan het inlezen over het hoe, wat, en waarom ...
 

Bijlagen

  • F483DE5D-D70A-4350-BBF0-DA355CC1372B.jpeg
    F483DE5D-D70A-4350-BBF0-DA355CC1372B.jpeg
    289,7 KB · Weergaven: 0
  • BBC1F71B-9B2D-4043-857A-9F664EC0EBA9.jpeg
    BBC1F71B-9B2D-4043-857A-9F664EC0EBA9.jpeg
    132,3 KB · Weergaven: 0
En laag Angelwax die ik een uurtje heb laten staan, geen idee of het echt zin heeft.

Je bedoelt dat je de wax een uur hebt laten curen? En vraagt je af of dat zin heeft?
Zolang een wax nog goed af te nemen is, kan het geen kwaad om wat langer te laten curen (al zal het op een gegeven moment ook geen toegevoegde waarde meer hebben - als je met een swipetest residuvrij af kan nemen, dan heeft langer wachten waarschijnlijk geen zin)
 
  • Leuk
Reactions: Rob-RS
Je bedoelt dat je de wax een uur hebt laten curen? En vraagt je af of dat zin heeft?
Zolang een wax nog goed af te nemen is, kan het geen kwaad om wat langer te laten curen (al zal het op een gegeven moment ook geen toegevoegde waarde meer hebben - als je met een swipetest residuvrij af kan nemen, dan heeft langer wachten waarschijnlijk geen zin)

Dat bedoel ik !
Bedankt voor je feedback;)