• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trippy Porsche

The Judge

Detailing trainee
19 apr 2009
20
47
De volgende auto moet er voor het komende race seizoen weer even netjes voor gezet worden:

zij1.jpg

achter1.jpg

zij2.jpg


Ik loop hierbij tegen het volgende probleem aan. De auto is niet gespoten maar eerst gewrapped met het design en vervolgens gewrapped met een 3M clearbra. In deze clearbra zijn nogal wat swirls ontstaan.

Zou ik dit het monello finale kunnen behandelen of kan ik beter voor Meg's Plastx gaan?

Graag zou ik jullie inzicht hierin horen.



PS: nog ff wat cijfertjes om het af te maken, deze Porsche weegt 1100kg en heeft afhankelijk van de turbodruk (1,0 - 1,5 bar) 650 tot 1000+ pk. 8-o lekker vlot dus:grinning:
 
Na mijn positief resultaat met mijn plastic cabrioruit en SSR1 denk ik dat Finale zeker geen kwaad kan...Maar ja, niets zo verschillend qua structuur als plastic, dus zou zeker een testspot gebruiken...:roll
 
Mijn ervaring met een gefolyde rally auto was dat de 3M producten de Professional polish op de Rotex met een lichtgroene en zwarte Kompressor pad het perfect deden. Ik had weinig nodig om voldoende correctie te krijgen.

Gave Porsche trouwens.
 
Wacht maar even op de reactie van Lexusfreak of stuur 'm anders een pb.
Ik denk dat hij je wel kan helpen.
 
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik maar ff een busje PB Professional polish aan ga schaffen. Dan kan de auto stralend zijn Nederlandse shake-down beleven:grinning:

@paulus de boskabouter: Het is officieel een 1973 911 SC. Maar hij is volledig omgebouwd naar 993 gt2 evo extra wide. Voor zover wij weten is dit de enige auto op deze wereld die met deze body rijd.
 
Ik zeg alleen maar WOW, wat een gave car. Helaas heb ik geen ervaring met gewrapte auto's :|