• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tweedehands BBS velgen

DennisBoersma

Detailing guru
7 dec 2018
128
105
Ik heb voor weinig geld deze BBS velgen gekocht.

Weet iemand hoe ik deze het beste kan herstellen en schoonmaken? Zoals je kunt zien hebben ze aardig geleden.
Kan ik dit zelf weer tip top maken of moet ik ze laten stralen?

Ik hoor graag van jullie!

814cdfb688f021c60398952fa1207497.jpg
874c423e025d379bd7a3c20cb4a218a5.jpg
 
Holly shit!!!

Dat ga je zelf niet fixen... oxidatie poets je niet even weg.

Ik hoop dat je geen €1.234 hebt betaald. ;)

Neem even contact op met Reno blast on Mijdrecht (uit t hoofd)

Als je hun een foto stuurt, kunnen hun aangeven of deze te redden zijn.

Reno zijn hele goede poedercoaters, voor een hele eerlijke prijs.

Zeker je beste optie.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Holly shit!!!

Dat ga je zelf niet fixen... oxidatie poets je niet even weg.

Ik hoop dat je geen €1.234 hebt betaald. ;)

Neem even contact op met Reno blast on Mijdrecht (uit t hoofd)

Als je hun een foto stuurt, kunnen hun aangeven of deze te redden zijn.

Reno zijn hele goede poedercoaters, voor een hele eerlijke prijs.

Zeker je beste optie.

Koste €35 gelukkig
 
Ga aan de gang met afbijt, en anders alleen de voorkant als nieuw maken. Achterkant is gelukkig niet goed zichtbaar als de velg gemonteerd is.

En dan hopelijk verkopen met winst, maar €35 inkoop is praktisch altijd winst
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Zal wel even kijken. Geen zin om 200 euro te betalen voor stralen. Ga eerst kijken of de voorkant de redden is zonder stralen. Voorkant heeft pre
 
Volgens mij kom je uit Friesland toch Dennis? In Bolsward zit een straler/poedercoater die incl coaten ook rond de 200,- zit, misschien een ander bedrag dan je had bedacht als je 200 puur voor stralen rekent. Dan heb je de velgen rondom in de poedercoating staan. Als ik die achterkant zie, hoe netjes je de voorkant ook opknapt, dan komt bij gebruik de troep van achter wel naar buiten ;)
 
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Ik heb nog een nieuw zandstraal apparaat met toebehoren. Komt van een bekende Duitse supermarkt. Nooit gebruikt, mag je voor een schappelijk bedrag overnemen.
 
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Waar is die 1726 op gebaseerd? Chemisch onlakken, parelstralen en spuiten? We betalen allemaal voor kwaliteit ok, maar dit is gewoon iemand naaien en in dit geval dus jou:joy:
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Wat betreft het opknappen van deze set. Dit ga jij niet strak krijgen, al helemaal niet als je als detailer erg kritisch bent en een nette set wilt. Ik denk zelfs dat de oxidatie zo ver zit, dat je zelfs na het coaten plekjes zult zien van de oxidatie. Er zit zoals redcat ook zegt ouderdom in en dat zal blijven. Deze velgen zijn altijd goedkoop te vinden. Zou eerder een nette set kopen voor 100 euro ;)
 
We betalen allemaal voor kwaliteit ok, maar dit is gewoon iemand naaien en in dit geval dus jou:joy:

Met dat ' allemaal' ben ik het niet eens want er zijn genoeg mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en genoegen nemen met matige kwaliteit. Wat je zegt over het naaien klopt ook niet want ik heb de auto gekocht met de gerestaureerde velgen ;).
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Klopt ik verwoord het misschien verkeerd, over dat iedereen betaalt voor kwaliteit, maar als iemand zo een bedrag moet betalen voor het herstellen van een set velgen word je in mijn ogen goed genaaid ;)