• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tweedehands BBS velgen

Wat betreft het opknappen van deze set. Dit ga jij niet strak krijgen, al helemaal niet als je als detailer erg kritisch bent en een nette set wilt. Ik denk zelfs dat de oxidatie zo ver zit, dat je zelfs na het coaten plekjes zult zien van de oxidatie. Er zit zoals redcat ook zegt ouderdom in en dat zal blijven. Deze velgen zijn altijd goedkoop te vinden. Zou eerder een nette set kopen voor 100 euro ;)

Deze set heb ik puur gekocht om op te knappen en zullen niet onder mijn auto komen. Voor €35 gekocht en wil ze opknappen, misschien dat ik ze laat stralen maar ik wil ze wel met winst verkopen. Misschien dat ik ze alleen laat stralen en zelf spuit
 
Nee, naafkapjes zitten goed!! Anders zit er altijd 1 op zijn kop, zo of allebei rechtop of allebei op zijn kop :p
 
Ik denk dat hij meer doel op het m-stickertje.

Die zitten altijd met de m naar beneden, en nu zit hij anders om.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Met deze velgen kun je meer problemen verwachten dan alleen het uiterlijk en onderhuidse roest. De kans is serieus aanwezig als je hier banden op zet, dat ze lucht verliezen tussen de geoxideerde velgrand en de band. Dus moet dus niet alleen het uiterlijk maar ook het velgbed moet strak worden gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma