@Pter ,
Ik kan mij in jouw verhaal ook vinden. Het enige wat ik persoonlijk niet kan voorstellen is dat iemand wil gaan detailen, en ook al is het maar om een betere wasbeurt te kunnen doen, en dan niet op voorhand gaat verdiepen in wat je wil gaan doen.
Hoe kan een product iemand aanspreken als men niet weet wat het is? Ok, misschien ziet de fles er wel sexy uit, ofso. Haha!
Ik kan mij ook wel voorstellen dat er klanten zijn die geinteresseerd zijn in alleen een goede wasbeurt en dan wat spulletjes afnemen, later pas begrijpen wat detailen is en dán ineens verslaafd zullen raken. Maja, dan is een pakket met daarin producten/materialen waarvan je de helft al hebt ook weer overbodig.
Wat betreft de paketten die ik wel eens adviseerde: Vaak merk je aan een nieuw lid wanneer hij/zij het licht ineens ziet en net zo vaak dat het detailen volledig werd onderschat.
Iemand die het licht dus ziet, die kan je aftasten of het budget een restrictie kan zijn en kun je door een bepaalde combinatie van producten/kosten alsnog een heel eind laten komen.
Wanneer je ziet dat iemand het detailen onderschatte, en daardoor zijn budget lager stelt omdat hij/zij het allemaal een stuk minder waarde vind hebben, die kan je dan adviseren om eveneens met het minimaal aantal producten/kosten een eind te komen
Hetzelfde verhaal voor mensen die de meerwaarde en plezier zien van detailen en zo er wel wat voor over hebben en de mensen die op een berg geld zitten en ook wel de boel willen aanpakken.
Ik zal morgen eens kijken of ik die lijstjes nog heb. Toenmalig was er een run van nieuwe leden die steeds dezelfde vragen hadden, dusss...
Greetz