• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

Oh donders! Ik ga ´m gelijk eens bekijken.


Thanx!


EDIT: Huh, ik zie nu dat het zelfs sticky's zijn. Toen ik aan het rondzoeken was zag ik deze niet... Hmm... Sorry!

EDIT: Hmm, de Rotary pagina word ik eigenlijk niks wijzer van.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben ik gewoon een tikje autistisch, maar ik ben op forum's gewend dat als je op het logo bovenaan de pagina klikt dat je op de beginpagina van het forum komt. Op dit forum kom je op de webshop. Ondanks dat ik dit inmiddels weet gebeurt het mij toch nog steeds regelmatig. Misschien een idee om op die plaats een link naar de beginpagina van het forum te maken en ernaast een aparte button om naar de shop te gaan? Ik kan natuurlijk ook therapie zoeken om van deze afwijking af te komen... Geen heel ernstig issue en misschien ben ik de enige die er last van heeft, maar bedoel het gewoon om het wat duidelijker/overzichtelijker te maken...
 
  • Leuk
Reactions: Tarabass
Het standaard gedrag van de forumsoftware is zoals je omschrijft. Er is zelfs wat extra werk voor nodig geweest om die button naar de webshop te laten verwijzen. :cool:

Ook bijna boven in beeld kun je door op 'home' te klikken op de plek komen die je bedoelt.
Wellicht heb ik wat autistische trekjes, maar als ik op andere fora kom waar het gedrag van knoppen afwijkt van het Carclean forum, vind ik dat dan weer mateloos irritant. :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en m@rio
Het is ook wel handig dat je naar de webshop kunt vanaf het forum. Ik moet mezelf alleen even om programmeren dat ik een van de andere 4(!) knoppen op een pagina gebruik om op de startpagina van het forum te komen.
Misschien dan hooguit handig om aan de bovenste button een kleine uitleg toe te voegen zoals: "Carclean.com" regeltje eronder "ga naar de webshop" of zelfs alleen "webshop". Zoals Soepergrover aangeeft is het standaard gedrag van forum om daar de link naar de eerste pagina van het forum te hebben. Het is ook allemaal geen big deal, maar meer een suggestie om het allemaal net (nog) wat gelikter te maken, zeker voor nieuwe gebruikers die andere fora gewend zijn. We zitten tenslotte op een forum waar we ons vooral bezig houden met details... ;)

@Zluytr: ik vind het juist bewonderenswaardig dat dit forum wat dat betreft los lijkt te staan van de webshop en dat het geen reclamezuil is (of niet die indruk wekt in ieder geval). Het forum is voor advies en productsuggesties. Als je dan weet wat je wilt kom je vanzelf bij de webshop. Geeft nooit het idee dat je op het forum gepusht wordt om iets te kopen. Past wat dat betreft perfect bij de beleving die je in de "echte" winkel hebt. Daar had ik ook het gevoel dat de mensen van CC er zijn om je te adviseren en dat je zelf bepaalt wat je koopt. Vind ik persoonlijk echt heel prettig en door deze aanpak koop ik graag bij CC (gunfactor.!
 
Niet dat ik het nu nodig heb maar het valt me op dat de Dodo Juice Traffic Film Remover alleen rechtstreeks onder het pulldown menu 'Kies een merk' of Google te vinden is en niet onder bijvoorbeeld 'Exterieur'>'Reiniging' of 'Wassen en drogen'. Of ik kijk heel erg scheel, daar ben ik ook goed in.
https://www.Carclean.com/product/Do...rus_Traffic_Film_Remover_500ml_SNTR500_103386

Er staat me iets bij dat deze uit het assortiment gaat.
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien een optie om in de webwinkel al aan te kunnen geven dat het pakket op een PostNL locatie bezorgd moet worden ipv thuis voor het geval dat je al weet dat er niemand thuis is. Dit kan ook wel na de 1e mislukte bezorging maar PostNL biedt deze mogelijkheid ook,
of dit extra kosten met zich meebrengt weet ik niet.

Bezorgen op een PostNL locatie
"Blijft u liever niet thuis wachten op uw pakket? In sommige webshops heeft u tijdens het bestelproces ook de optie om uw zending meteen op een PostNL locatie te laten bezorgen, bijvoorbeeld in uw supermarkt. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt."
 
Mis eigenlijk niks hier op het forum.
Bezoek wel meer fora, maar die zijn naar mijn idee niet zo uitgebreid als deze :heart:

Maar in de webshop mis ik wel een aantal dingen... zoals Filteren op reviews, en dan vooral de goed beoordeelden.

Filteren op prijs, zag bij toeval wat DodoJuice probeerpotten voorbij komen.
 
Is het een idee om polijst pads alleen te filteren op formaat zodat je pads ziet van alle merken van bijvoorbeeld 5.5 inch/135mm met beide maat eenheden vermeld of eventueel ook nog per merk op maat selecteren. Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk en misschien niet interessant maar daarom heet het ook een idee :)
 
Nee dat zal niet door @Youri worden gedaan. :)

We hebben nu de frontend aangepast (dus het deel dat jullie zien), maar we gaan nu verder met het migreren van de backend (waarin wij werken). En dat gaat nog een aantal maanden duren.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Ik zou het heeeel handig vinden om tussen de polijstpads te kunnen filteren op diameter. Moet nu altijd goed uitkijken dat ik zeker 6,5" of 150mm neem, onlangs bijna een 5,5" in mijn winkelmandje gestopt ;)
 
Misschien ben ik gewoon een tikje autistisch, maar ik ben op forum's gewend dat als je op het logo bovenaan de pagina klikt dat je op de beginpagina van het forum komt. Op dit forum kom je op de webshop. Ondanks dat ik dit inmiddels weet gebeurt het mij toch nog steeds regelmatig. Misschien een idee om op die plaats een link naar de beginpagina van het forum te maken en ernaast een aparte button om naar de shop te gaan? Ik kan natuurlijk ook therapie zoeken om van deze afwijking af te komen... Geen heel ernstig issue en misschien ben ik de enige die er last van heeft, maar bedoel het gewoon om het wat duidelijker/overzichtelijker te maken...
Ik had hier bijna een nieuw topic voor gemaakt, maar dacht eerst even te zoeken of het al benoemd is.

Ik ben software/website ontwikkelaar en vind dit ook mateloos irritant hoor. Standaard is het op elke website zo dat het logo naar de homepage van de website gaat waar je je op bevindt. Dat je daar vanaf wijkt, en dat daar "nogal wat werk voor nodig was", geeft eigenlijk aan dat je tegen de standaarden ingaat. Ik heb echt al onnoemelijk vaak op het logo geklikt, en zal dat ook blijven doen waarschijnlijk. Omdat elke website zo werkt. Het is overigens ook, als je het zou meten, de meest gekliktte link op een website. Je staat daarin dus niet alleen ;)
 
Ik heb dat in het begin ook gedaan, maar het went vanzelf, vind het nu zelfs wel makkelijk om direct naar de webshop te gaan als ik een product op het forum tegenkom wat me wel wat lijkt (slimme truc hoor..;)).

En zoals aangegeven, er zit een 'home' knop direct onder om naar de forumlijst te gaan.
 
Is het een idee om polijst pads alleen te filteren op formaat zodat je pads ziet van alle merken van bijvoorbeeld 5.5 inch/135mm met beide maat eenheden vermeld of eventueel ook nog per merk op maat selecteren. Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk en misschien niet interessant maar daarom heet het ook een idee :)
Lijkt verdacht veel op mijn idee ;)
 
  • Leuk
Reactions: Pter