• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

Zo word er straks helemaal niks meer opgezocht.

+1. Vind dit hetzelfde als medische hulp zoeken; Je loopt het zieken huis in en in plaats van op het bordje kijken naar de juiste afdeling, ga je bij de ingang lopen schreeuwen om hulp.

Er zal vast iemand zijn die jou dan even aanspreekt en helpt, maar als elke bezoeker gaat lopen schreeuwen....
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
Een 'snel vragen' topic is in mijn ogen overbodig:

18106 onderwerpen
326861 berichten

Echt álles is al een keer behandeld en/of besproken.

Als je echt snel(ler) antwoord wilt, zoek je je heil maar op sociale media. Vaak krijg je daar sneller antwoord op je vraag dan dat je hier gaat zitten wachten op een antwoord.

https://www.facebook.com/groups/Carcleancom/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Altos en Quantoxx
Willen we niet overal snel een antwoord op? ;)
In extremis zou je dan genoeg hebben aan één topic voor het hele forum waar je alles inzet (beetje gechargeerd, maar je snapt mijn punt denk ik wel).
Lijkt me een ramp om eens door het forum heen te willen struinen. Ik denk dat juist verschillende topics met een duidelijke topicnaam veel overzichtelijker zijn.
 
Wat vinden jullie er van om een algemene 'snelle vragen topic' te openen?

Zo kan je soms gewoon simpele vragen even stellen en hoef je niet elke keer bij de meest simpele vragen een topic te openen.
Ik denk dat dat een onoverzichtelijk rommeltje wordt. Niet alleen in dat topic, maar ook om later relevante informatie uit dat topic te kunnen halen aan de hand van de zoekfunctie.

Liever eerst de zoekfunctie gebruiken en mocht het er echt niet zijn, dan topic openen.
 
Oké! Wat rijd je nu, als ik vragen mag?

Edit: Ik zie het al in een ander topic. Hele beroerde overstap . o_O Terug OT maar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim