@Cordoba Zeker waar. De vergelijking tussen een schadehersteller en winkel was misschien niet de beste, maar dan nog bestaat er in mijn ogen een verschil tussen 'goede' schadeherstellers en 'slechte' schadeherstellers. De slechte ben ik inmiddels al tegengekomen en er zijn hier op het forum volgens mij een paar hele goeie actief.
Hoe dan ook, zelfs als een schadebedrijf een slechte dienst levert dan kan het natuurlijk gewoon zijn fout erkennen en de boel in orde maken. Toen ik schade had laten herstellen en vroeg hoe de swirls/krassen en hologrammen waren ontstaan kreeg ik doodleuk te horen dat 'iedere auto van die fijne krasjes heeft en hologrammen in de lak helemaal niet bestaan'. Met andere woorden: ik moest niet zeuren en waar had ik het over. Dan kan de medewerker een slechte dag hebben gehad of niet, maar daar ga ik dus niet meer naar toe.
Hoe dan ook, zelfs als een schadebedrijf een slechte dienst levert dan kan het natuurlijk gewoon zijn fout erkennen en de boel in orde maken. Toen ik schade had laten herstellen en vroeg hoe de swirls/krassen en hologrammen waren ontstaan kreeg ik doodleuk te horen dat 'iedere auto van die fijne krasjes heeft en hologrammen in de lak helemaal niet bestaan'. Met andere woorden: ik moest niet zeuren en waar had ik het over. Dan kan de medewerker een slechte dag hebben gehad of niet, maar daar ga ik dus niet meer naar toe.