Meestal rekenen rekenen ze al meer dan €30 pér deukje! Niet raar ook, soms zijn ze een uur per deukje bezig.
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik heb recent een hele lading kleine deukjes weg laten halen. Kostte mij 3 tientjes.
De garage waar ik wel eens wat werk doe, die ''verzamelt'' een aantal auto's met deukjes en laat dan een uitdeuker komen. Deze vakman rekent dan niet per deukje een prijs, maar kijkt naar wat er moet gebeuren / hoeveel werk er bij komt kijken en maakt dan een totaalprijs.
In mijn geval ging alles vrij makkelijk omdat mijn deurpanelen makkelijk loskwamen, er niet geboord hoefde te worden en er geen units losgekoppeld hoefde te worden.
Greetz
Wachten op de SDD, dan komt hoop ik toch weer DSH om een uitdeuken zonder spuiten (actie) te houden. Kosten waren €25,- per deukje.
Bekijk bijlage 91030
@Dreier-Reihe ik ga ze er morgen uithalen. En ik pak hem in juni goed aan en dan de coating erweer op@Dennis van der Willik. Jammer is dat. En
ik heb het uiteindelijk ook laten gaan, het is gewoon jammer dat ze er niet eerlijk over zijn en toegeven dat dat prutswerk is. Ze zagen het probleem niet. Ofwel detailing dus als bullshit zien.
Grootste probleem eigelijk is dat de holo's er nog steeds in zitten door combinatie van nieuwe woning (geen wasplaats meer voor de deur), geen binnenruimte en suuuper druk. Wordt begin april denk ik.