• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitdeuken zonder spuiten waarschuwing

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik heb recent een hele lading kleine deukjes weg laten halen. Kostte mij 3 tientjes.

De garage waar ik wel eens wat werk doe, die ''verzamelt'' een aantal auto's met deukjes en laat dan een uitdeuker komen. Deze vakman rekent dan niet per deukje een prijs, maar kijkt naar wat er moet gebeuren / hoeveel werk er bij komt kijken en maakt dan een totaalprijs.
In mijn geval ging alles vrij makkelijk omdat mijn deurpanelen makkelijk loskwamen, er niet geboord hoefde te worden en er geen units losgekoppeld hoefde te worden.



Greetz

kijk dat zin nog eens leuke acties
 
Wachten op de SDD, dan komt hoop ik toch weer DSH om een uitdeuken zonder spuiten (actie) te houden. Kosten waren €25,- per deukje.
edf95306e138ebdcb7573f2aa78d22fb.jpg
 
Hij gaat elke vakantie mee. Dus toch wel 3x per jaar, toen was ik net terug anders rijd ik er echt niet mee rond hoor Wel kon ik meer spullen meenemen van CC.
 
ik heb het ook gehad. achterbumper laten spuiten. ze zouden niet polijsten, want ze weten dat ik dan vele malen beter doe. Nou wat denk je? hologrammen niet normaal. Hebben ze waarschijnlijk toch lopen polijsten. Denk lekker laat gaan, als het spuitwerk maar goed is, de rest corrigeer ik zelf wel. Maar ik begrijo je frustratie @Dreier-Reihe
 
@Dennis van der Willik. Jammer is dat. En
ik heb het uiteindelijk ook laten gaan, het is gewoon jammer dat ze er niet eerlijk over zijn en toegeven dat dat prutswerk is. Ze zagen het probleem niet. Ofwel detailing dus als bullshit zien.

Grootste probleem eigelijk is dat de holo's er nog steeds in zitten door combinatie van nieuwe woning (geen wasplaats meer voor de deur), geen binnenruimte en suuuper druk. Wordt begin april denk ik.
 
@Dennis van der Willik. Jammer is dat. En
ik heb het uiteindelijk ook laten gaan, het is gewoon jammer dat ze er niet eerlijk over zijn en toegeven dat dat prutswerk is. Ze zagen het probleem niet. Ofwel detailing dus als bullshit zien.

Grootste probleem eigelijk is dat de holo's er nog steeds in zitten door combinatie van nieuwe woning (geen wasplaats meer voor de deur), geen binnenruimte en suuuper druk. Wordt begin april denk ik.
@Dreier-Reihe ik ga ze er morgen uithalen. En ik pak hem in juni goed aan en dan de coating erweer op
 
  • Leuk
Reactions: Dreier-Reihe