• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Upgrade Professionelen Detailing Producten

Ben wat aan het oefenen op me eigen auto, moet wat delen spuiten strax, nu dus mooie kans om wat (bewuste) foutjes te maken en mijn spullen te testen. Heb trouwens ook al n foutje gemaakt wat niet de bedoeling was tegen beter weten. (beide kante van de pads in de gaten houden in een ronding xD) . Wel leuk om te doen tijd gaat snel. Lekker weer gelukkig :cool:

Nu ff koffie :p
 
Mijn opinie is dat je met bovenstaande spullen een eind kunt komen. ;) Gewoon gaan doen en dan loop je vanzelf tegen dingen aan waarbij je denkt;
''Oh, meer/andere doeken is toch wel fijner... Hmm, had ik voor bepaalde dingen toch maar een kwast/borstel... Tja, spul werkt op zich wel goed, maar toch niet mijn ding'... Sh*t, ik heb iets niet'' ... Enzovoorts..

Laatst heb ik wat spullen uit m'n schuur getrokken om een overzicht te krijgen van wat ik moest gaan bijbestellen. En dan kom je erachter dat je nog veel in huis hebt, zelf nog nieuwe en ongeopende dingen. En toch moest ik nog veel dingen bijbestellen, ondanks ik er wel een soort van alternatief van had staan. :p

Bekijk bijlage 123706

Nice! Mooie verzameling. Kan niet wachte tot ik me spullen compleet heb.