• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Van Porsche Kraster naar Porsche Boxster

Is weer heel netjes geworden! Het verbaast me wel dat je een gele pad nodig had, de lak op mijn Porsche is eigenlijk heel zacht maar die is ook wel iets ouder. Het is trouwens een Boxster.

Jaap

Mooi geworden hoor! :-)^

Denders zei:
Stel smalle wielverbreders zou voor de look niet misstaan.
Daar moet je in België niet eens aan denken want dan is de auto zonder pardon verboden tot het verkeer! :no

Nee, spoorverbreders zijn altijd verboden in België, al heb je wel 100 attesten voor die dingen. Ook de alombekende TÜV-attesten zijn in België niet geldig, alles moet volgens de Belgische wetgeving/goedkeuring gebeuren met speciale attesten en dito keuringen. Kortom: pure geldklopperij dus :no

Maar nu zijn we off-topic aan het gaan... ;)

LucL zei:
Nee, spoorverbreders zijn altijd verboden in België, al heb je wel 100 attesten voor die dingen. Ook de alombekende TÜV-attesten zijn in België niet geldig, alles moet volgens de Belgische wetgeving/goedkeuring gebeuren met speciale attesten en dito keuringen. Kortom: pure geldklopperij dus :no

Maar nu zijn we off-topic aan het gaan... ;)

Even Off-topic...deze Boxster heeft ook spoorverbreders en is....goedgekeurd:ja
Maar als je in België een auto met "aanpassingen" wil invoeren moet je gewoon een keuring voor alleenstaand voertuig laten doen.
Dan wordt hij gekeurd als "prototype" en ben je van al dat gedoe vanaf.
En even ter zake : de eigenaar heeft er wel wat problemen mee gehad hoor om hem goedgekeurd te krijgen.
Nu zal het al zeker niet meer afhangen van zijn lak want die is terug piccobello:-"

Prachtig resultaat Ronny ! Ik ben een beetje jaloers, hopelijk kan ik binnenkort een 911 doen van30 jaar oud...:-)^