• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche Boxster 986 (1997)

Goed gelukt. Die 2k blanke lak kwam ook uit een spuitbus? Ik heb mijn Saab velgen gedaan met gewone blanke lak uit een spuitbus en dat ging eigenlijk ook best goed. 2k is wat harder waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Ik ga mijn werk dit keer natuurlijk wel beschermen met een coating (Gyeon Rim). Iemand enig idee of dit nu al kan of moet ik de lak eerst een paar weken laten uitdampen/uitgassen?
 
Ik ga mijn werk dit keer natuurlijk wel beschermen met een coating (Gyeon Rim). Iemand enig idee of dit nu al kan of moet ik de lak eerst een paar weken laten uitdampen/uitgassen?

Leuk gedaan, kerel! :p Dit soort klusjes doe ik ook graag; Erin verdiepen en vervolgens volgas erin duiken.

Mijn verwachting is dat dit wel effe moet kunnen uitharden, inderdaad. Vaak kan je al wel polijsten, maar de lak afsluiten is niet handig.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Vorige week vrijdag en vandaag de auto bij de garage gehad voor een APK, vier nieuwe remschijven, 4 nieuwe setjes remblokken, afstellen van de handrem en het opnieuw balanceren van de opnieuw gespoten achterwielen! Ze waren nog niet helemaal op, maar met remmen merk je nu al enorm verschil, ook al zijn ze nog niet ingesleten! Kunnen we de komende jaren weer van genieten :)

6D4272C7-A359-4731-8ECF-91E229750B36.jpeg

419692B5-2924-4813-98B9-01F759F48E3B.jpeg
 
Dan bouw je meer warmte op. Linke is dat je als dan een keertje je rempedaal vast houd de boel krom trekt.
 
Laatst bewerkt:
  • Verbluft
Reactions: LAWRENCIO_XD

Vergelijkbare onderwerpen