• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vannacht gekeyed, nieuwe trend?

Djeen

Detailing rookie
22 nov 2009
5
0
Beste mensen,

Allereerst zal ik mijzelf voorstellen, is wel zo netjes. Djeen is 25 jaar en woont alweer bijna 2.5 jaar in Rotterdam. Vannacht heeft een onverlaat het in zijn hoofd gehaald om een sleutel over de hele motorkap te halen, ik kon wel janken. Het is de Fiat Punto van mijn vriendin, van bijna 10 jaar oud (de Fiat) maar het is maar goed dat ik niet exact vertel wat ik vanmorgen zei toen ik uit het raam keek. :eek:

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om foto's te maken i.v.m. mijn Mexicaanse griep maar ik kan zo zien dat het om diepen krassen gaat. Spuiten zou het mooiste zijn maar is veel te kostbaar gezien de waarde van de auto. Ik hoop dat met een lakstift en het nodige handwerk het een klein beetje wil lukken. Helaas ben ik zelf niet in het bezit van spullen, maar wil deze wel aanschaffen. Ik heb de handleiding gelezen van Tinus maar ik zie daar toch wel spullen waarmee ik hem alles opgeteld bij elkaar opnieuw kan laten spuiten. Is het ook mogelijk zo'n rotary te huren? En is deze echt nodig?

Ik hoop op wat positieve steun want deze zondag is mooi ruk.

Bedankt Djeen
 
hoe ervaren ben je?
weleens gewerkt met een rotary? heb je de spullen ervoor??
weleens ge-wetsand.

zo niet? niet aan beginnen..

met een rotary kan je een auto niet un-keyen.. je zal de krassen hoogst waarschijnlijk eerst moeten vullen met een lakstift, DAN wetsanden, en dan terug polijsten (liefst roterend)

een rotary huren.. tsjah.. waar wou je die vandaan halen??

als je in de buurt woont, kan je mijn rotary wel LENEN, en eventuele pads ook wel..
en moeilijk over een likje polijstmiddel doe ik ook niet..
alleen.. zonder ervaring e.d. zou ik er niet aan beginnen
 
Heren bedankt voor uw advies. Aron147, jij bedankt voor het aanbod om je rotary te lenen.

Ik heb 0 (nul) ervaring dus ik zal het uiteindelijk maar door anderen laten doen. Dit is misschien wat te heftig voor een 1e keer, wel weet ik dat het echt een K*Tstreek is om zomaar je sleutel langs iemands auto te halen.
 
mischien dat je tinus een pm kan sturen?
hij heeft dit vaker gedaan..

ik heb alleen ervaring met schuurspons schade's
 
Bedankt Tinus! Ik ben bezig met het uitzoeken wat spuiten van de motorkap (het is alleen de motorkap) kost aangezien ik helemaal geen spullen heb. Of is er iemand die eventueel tegen betaling een poging wil wagen? Tinus misschien? Iemand uit de omgeving Rotterdam?

bedankt