• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Limburger erbij...

Sharif

Detailing addict
22 jul 2012
125
62
Goedenavond,

Ik zal me eens netjes voorstellen.
Ik ben Sharif, ben 34 jaar en woon met mijn vriendin en mijn zoontje van bijna 2 in een dorpje in de omgeving van Venlo.

Ben eigenlijk vanaf kleins af aan een echte autoliefhebber , vooral BMW en Porsche, maar er zijn natuurlijk ook genoeg andere mooie auto's.

Heb sinds mijn rijbewijs alleen maar BMW's gehad, toevallig ook allemaal hetzelfde type, een BMW E30 325i, dit was mijn laatste BMW die ik begin dit jaar verkocht heb, nu nog spijt van :roll :

DSC00003.jpg


Ik had een huis gekocht met mijn vriendin, we hebben een zoontje er bij gekregen, dus in een korte tijd veranderde er veel en toen moesten er dus prioriteiten gesteld worden, dus momenteel rijden we in deze Renault Laguna:

DSCN0845.jpg

DSCN0843.jpg


Is een fijne, vooral grote auto, en die hadden we ook zeker nodig, aangezien in het begin we dus een complete volksverhuizing hadden met allemaal de spullen die we voor de kleine nodig hadden. Mijn vriendin had een Fiat Punto, dus daar pastte ook niks in, dus vandaar dat we de BMW en de Fiat verkocht hebben.

Maar goed, over naar de autodetailing, vanaf kleins af aan vind/vond ik het altijd mooi om mooi gepoetste auto's te zien. De echte poetstik kwam eigenlijk pas bij mijn 2e BMW, toen werd ik een echte "mierenneuker" (zoals we dat hier zeggen :-b ) en wilde de auto's tot in detail schoon hebben.
Ben zoals iedereen denk ik wel, met de Turtle Wax, waarvan ik toen dacht, dat er echt geen betere wax was ! :D
Daarna leerde ik Meguiars kennen, en was al snel verslaafd aan de Step 1/2/3 methode.

Na een tijdje zo gepoetst te hebben, alles met het handje, heb ik me sinds begin dit jaar toch eens wat meer verdiept in het auto detailen en heb me een DAP 900 aangeschaft, verder heb ik nog wel Meguiars thuis staan, maar heb nu ook genoeg produkten van andere merken zoals Monello/Mothers/Poorboys enz.
En heb me ook vorige maand een extractor kado gedaan, eigenlijk ook een onmisbaar iets.

Heb sinds ik de DAP 900 heb, al wat auto's behandeld en zal in het daarvoor bestemde gedeelte ook de projecten posten.

Zo, dit was het weer.

Gr. Sharif
 
Een oude bekende zie ik hier!

Da's lang geleden (BC2003) dat ik je tegen ben gekomen op het net.

Hier helaas al lange tijd geen BMW meer voor de deur, maar nog steeds een E28 ter restauratie in een schuur.
Maar ook hier kind erbij (dochtertje) en huis gekocht... en dan liggen de prioriteiten in de eerste jaren wel duidelijk anders zo blijkt.

Je hebt mooi werk al gepost las ik, complimenten!!

Gr. Pepijn
 
Hey Pepijn,

Das zeker lang geleden, jou ken ik zeker nog wel van de BC2003 tijd :)

Ja, helaas heeft de 325i het veld moeten ruimen, maar heb alles nu wel redelijk op orde en nu sparen voor een mooie 325i Cabrio (Type II) voor er bij hè. :)
 
Welkom Sharif !
Ben met BlackPassat eens: leuke en goede introductie .... vond het aangenaam om te lezen hoe je ooit begonnen bent en nu hier zo beland bent qua auto's en mierenneukspulletjes ;)
 
Hey, omgeving venlo begeef ik me ook, als je weer een M3 of 1 serie cabrio hebt mag je me gerust even bellen, kom ik even kijken :)^
 
@ Emiel:

Jouw auto heb ik al diverse malen gezien, meestal op de Venloseweg in Grubbenvorst zo tussen 17.30 - 18.00 uur doordeweeks :)
Ik woon in Grubbenvorst dus kom je diverse malen tegen per week op de Venloseweg :D

PS: Die "leuke" auto's staan allemaal in Duitsland, doe dit dus allemaal op lokatie. Niet thuis.
 
kan kloppen, deze week ben ik zolang het weer goed is met de motor...

Verder elke dag vanaf 0900 tot 1800 zo ongeveer, afhankelijk of ik nog met mijn eigen auto wegmoet of niet..