• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Limburger erbij...

Zal morgen tussen de middag even langs lopen Sharif! Zie hier al 2 mensen uit Grubbenvorst en 1 uit Horst? Wordt goed shiny hier in de buurt.
 
Ik poets voornamelijk op locatie in Duitsland.
Maar zo nu en dan doe ik ook auto's thuis op de oprit. (eigenlijk heb ik dat veel liever, zie ik mijn vriendin en zoontje tenminste ook eens wat vaker).

@ Emiel: Mocht je morgen voorbij lopen, zie je een E92 335d staan, en bij de buurman staat een Seat Altea.
Die komen beiden deze week aan de beurt.
Met de BMW, ben ik al begonnen, moet alleen nog de linkerkant kleien en dan ik beginnen met polijsten (maar dat word zondag).

Morgenavond en zaterdag is de Seat aan de beurt.
 
Ik voornamelijk in Baarlo thuis, maar werk ik Grubbenvorst, vandaar dat ik daar dagelijkt te vinden ben.
 
Zo, dit topic maar weer eens afstoffen.

Heb een hele tijd niets meer gepost hier, dat wil echter niet zeggen dat ik geen auto's onder handen genomen heb.

Het zijn er niet zo veel geweest als vorig jaar, aangezien ik ook een verbouwing heb gehad thuis.

Ben wel een paar keer in Duitsland geweest, daar heb ik wat auto's gedaan.
En thuis een paar. Maar de mond op mond reclame doet wel goed zijn werk.

Was 2 weken geleden bezig met een Corolla Verso, stond er ineens een wildvreemde achter me die dan weer gehoord had van iemand waar ik de auto van gedaan heb dat ik auto's deed polijsten.
Ja dat klopt, dus een afspraak gemaakt.

Vind dit echter zo leuk om te doen , wil me graag ook gaan verbreden en nog meer perfectioneren.........alleen momenteel gaat dit allemaal niet zo goed, omdat mijn garage te klein is...

Ben daarom ook op zoek naar loodsruimte/grotere garage....

Maar zal nu weer meer van me laten horen....
 
Mooi!! Altijd leuk om je topics te lezen... Maar ja, dat is een open deur als je mijn profielfoto's ziet. :-b

Grtz McShine78
 
welkom op het forum mooie BMW trouwens ziet er heel mooi en schoon uit
detailing is echt mooi werk doe het ook niet zo lang vanaf het voorjaar ben ik bezig
een geweldige hobby vind ik het