• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Veeg van product op deurpaneel

UnusualKid

Detailing addict
18 mrt 2013
157
65
Mede carcleaners,

deze week ga ik even een collega helpen met zijn wagen, maar hij had een vraag ivm een vreemde veeg op zijn deurpaneel. Hij had ooit eens een product gekregen 'ideaal voor interieur te reinigen', maar dit laat nu een veeg achter op zijn deurpaneel. De veeg is zichtbaar op het 'leer' van de deur, gelukkig niet op de stoffen delen.

Nu is mijn vraag: hoe krijgen we dat best weg?
Ik heb APC staan (geen APC+) en kan dus gaan verdunnen (1:20 ?) en kijken of het resultaat geeft, daarna natural look erover en hopen dat het wegblijft...tenzij iemand andere ervaringen of producten aan kan bevelen?

Als het leer is op het deurpaneel zou ik het eerst met leer cleaner proberen (ikzelf gebruik mothers) maar anders lijkt mij dat de voorgestelde behandeling prima is.

Voorzichtig met een melamine sponsje en wat water schoonmaken. Daarna even opnieuw voeden. Grote kans dat dan alles weg is. Die sponsjes doen wonderen.