• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velg reparatie

wrc1

Detailing trainee
29 sep 2015
33
40
Iemand een idee of dit hersteld kan worden ? Mijn vrouw heeft een Borduur meegepakt :( mocht dit te herstellen zijn wat is ongeveer de prijs hier van ? Zie je achteraf nog iets van de schade.

Mochten jullie een goeie hersteller kennen (België en liefst in west Vlaanderen) laat het me aub weten

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • IMG_20151223_123539.jpg
    IMG_20151223_123539.jpg
    209,2 KB · Weergaven: 236
Laatst bewerkt:
Ik heb dit een beetje uit lopen zoeken, omdat de velgen van mijn gebruikte peugeot compleet vernield zijn door de vorige eigenaar. Prijs zit bij de meeste bedrijven rond de 60 euro per velg. Ik raad je wel aan om niet één velg aan één zijde op te laten knappen. Als er iets kleurverschil in zit zie je dit al. Pak dus altijd de voor en achter velg aan die zijde mee, of nog beter: doe ze gelijk alle 4.
 
Ik weet niet wat de staat is van alle velgen, maar als je ze al een tijdje hebt dan zou ik nog maar eens goed nadenken over de prijzen die je noemt;

€266,- voor één nieuwe velg + bijkomende kosten voor de monteur.

Of...

€240,- voor je alle velgen die worden opgeknapt + eventueel bijkomende kosten. (Geen verschillen, allemaal weer wat strakker)

Althans, ikzelf zou daar even over nadenken.


Greetz
 
Gepolijste velgen zijn heel lastig op te knappen!

Ze zullen afgedraaid moeten worden en voorzien van een nieuwe blanke lak laag.

Als je de velg alleen opknapt waar de schade zit zal je altijd kleurverschil blijven zien, dus om het mooi te doen moet de hele velg op nieuw afgedraaid worden.

En dat gaat helaas in de papieren lopen! En dat gaat koos de beunhaas niet eens voor 6 tientjes doen hoor ;) €266 is een stuk aannemelijker.

Dat je alle 4 de velgen moet doen is onzin! Dat kleur verschil ga je niet zien.
 
Ik zou 1 nieuwe kopen, een weekend balen en de beschadigde als reserve wiel houden.
 
Ah, er zit dus meer werk aan dan een tientje of 6 p.s. Ik heb zelf geen idee, maar ging af op wat er eerder werd vermeld.

Dan lijkt mij het idee om effe door de zure appel heen te bijten en het beschadigde wiel als reservewiel houden ook een stuk logischer.


Greetz
 
266 is inderdaad niet veel maar als het zou kunnen met 60 euro dan kom ik nog 200 euro om te besteden in de shop van carclean :p