• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

velgen aluminium 19 inch herstellen

laurens

Detailing rookie
9 mei 2021
7
2
beste

ik heb ondertussen al wat info gekregen voor het leer te behandelen in de wagen
Echter ik heb ook schade opgemerkt aan de velgen.
Mijn vrouw rijdt er af en toe tegen de borduur met de velgen.
Nu heeft ze het al wat meer afgeleerd dus wil ik de velgen wat herstellen.
Is er via de webshop iets op voorraad om die probleem zelf op te lossen?

QUIXX VELG REPARATIESET​


ik had dit product al gevonden op internet.
Ik zou echter liever alles hier bestellen.

mvg
 
Ziet er op het filmpje wel leuk uit maar of het daadwerkelijk zo netjes krijgt??
 
Laatst bewerkt:
Komt bij mij over als rommel, maar ik laat me graag corrigeren als ik het mis heb. Ik denk dat de band teruggeduwd moet worden om de rand weer netjes maken. Ook vind ik de afwerking zoals te zien is bij het moment met het kwastje erg rommelig.
Persoonlijk vind ik het filmpje met dat iets te vrolijke 'Tell sell' hoofd van die gast heel irritant, maar dat is slechts mijn mening.
 
  • Leuk
Reactions: schaef en RoCo
Ja ziet er ongeloofwaardig uit. Maar proberen is weten. Bij Chipex had ik ook mijn twijfels tot iemand het geprobeerd had en er zeer tevreden over was. Zo kan het ook met dit zijn. Maar betwijfel het.
 
Heb het filmpje bekeken, 'serieus' met een kwastje de lak aanbrengen??? Dat is toch een no go he. Dat voorwerk kan je zelf ook wel doen met een beetje plamuur en schuurpapier, hoef je niet dit kitje voor aan te schaffen.