• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen reinigen : regenwater en dreft ???

ik gebruik nooit velgen reiniger voor mijn velgen, beetje shampoo, borstel en washmitt en klaar.

Hoe het kan? nwe velgen, en regelmatig schoonmaken. Dan bijven ze als nieuw.

Het kan ook met gebruikte velgen, 1 keer met goed schoonmaken met velgenreinger, iron x, tar x, clayen, polijsten en waxen ( of andere leuke producten).... Vervolgens wekelijks netjes wassen... blijven ze als nieuw...

Dus dan kan zijn verhaal prima kloppen.

Is het iets voor ons..... nee! Laat ons gewoon lekker klooien met onze spullen. We weten wel beter...
 
Bekende auto :-"
De eigenaar heeft zijn eigen "mijn auto" topic op het Autoweek forum.
Klik

Prachtige auto verder, hij besteed veel aandacht aan mooie wielen en een custom made uitlaat.
Gaat ie hem vervolgens met afwasmiddel wassen, 0 bescherming en nauwelijks glans.
Kun je hem beter autoshampoo van Action aanraden, goedkoper als dreft :D
 
GMToyota zei:
Komt er van die kwaliteitsremmen minder vervuiling af? (o.a. minder remstof e.d.)? Kan het me wel voorstellen, ze zijn een stuk moderner dan de remmen van m'n 18 jaar oude Starlet.

Bij de Starlet gaat het me in ieder geval niet lukken met alleen Dreft en water.


Zeker weten. Als je mooie velgen hebt altijd raadzaam om bij de garage even aan te geven remblokken te gebruiken die de velgen schoon houden. En helemaal goedkope schijven met gaatjes of groeven met ''race'' remblokken geeft zoveel stof af dat is niet normaal.
 
Die vind ik goed :

Scooby schrijft :Zeker weten. Als je mooie velgen hebt altijd raadzaam om bij de garage even aan te geven remblokken te gebruiken die de velgen schoon houden.

:D
 
Euhm... call me stupid, maar heb liever remblokken die goed stoppen... neem dan wel op de koop toe dat ze meer stoffen en mijn velgen vies maken. Mijn originele Audi blokken stoffen aardig, maar mijn velgen staan in de velgenwax en zijn zo schoon. Zie het probleem niet.