• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkrijgbaarheid Menzerna

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Omdat ik toch wel onder de indruk ben van menzerna maar mijn 250ml potjes bijna leeg zijn wil ik graag overgaan naar litertjes. Nu kan ik die echt nergens vinden (ook niet in de CC webshop). Alleen de Nano Finish is beschikbaar. Wanneer komt hier weer nieuwe voorraad van binnen of is er niks meer binnengekomen in verband met het 'monello-mysterie' (zou zomaar een Dan Brown boek kunnen zijn ;))?

Ik denk dat je nog heel eventjes geduld moet hebben, in het Menzerna draadje werd op 18 juni gesproken over "enkele weken geduld", en dan ging het met name over 3 soorten flesjes in verpakkingen van 500 ml. p/stuk :)_[] :-"

Inderdaad even geduld. Onze leverancier is helaas niet 1 van de meest betrouwbare.
We doen uiteraard onze uiterste best. Over een paar weken is het allemaal opgelost.
Hang in there!