• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vervaagde stickers levendiger maken

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
890
183
36
Dilsen-Stokkem
Op de Renault Twingo II van mijn vriendin zijn er bloemen stickers aangebracht door de Renault dealer.
Deze beginnen wat te vervagen, en ik vroeg me af of ik deze terug wat 'levendiger' kan krijgen?

Polijsten lijkt me uitgesloten, maar zou een wax of glaze kunnen helpen zonder de lijm op te lossen?

Op de Renault Twingo II van mijn vriendin zijn er bloemen stickers aangebracht door de Renault dealer.
Deze beginnen wat te vervagen, en ik vroeg me af of ik deze terug wat 'levendiger' kan krijgen?

Polijsten lijkt me uitgesloten, maar zou een wax of glaze kunnen helpen zonder de lijm op te lossen?
Wellicht weet iemand of een cleaner zoals PB prof polish een uitkomst zou kunnen zijn?

Ik denk dat polijsten in sommige gevallen ook wel kan. Althans, ik heb maar 1 ervaring gehad met stickers en dat ging prima. De randen van de sticker waren een beetje aan het rafelen en de kleur was dof. Na het polijsten, Veloce + Geel, waren de stickers helderder en doordat de randen strakker waren, leek het alsof de sticker opging in de lak. De gehele auto is gedaan met bovenstaande combi, de stickers dus gewoon meegenomen.

Nogmaals, dit is mijn enigste ervaring. Ik heb verder géén idee...

20150620_195935.webp

20150620_195316.webp

Deze stickers zijn, volgens de eigenaar, ooit is aangebracht door een bedrijf. ''Koste toen wel wat''.

Greetz

Bij mij heb ik een dak stikker zelfde verhaal.
Zwart witte blokken.
Met de mothers glaze heb ik de witte wel weer mooi gekregen.
De zwarte zijn wel wat opgeknapt.

• Leuk
Reacties: StijnV