• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vervalt Scholl polish

Manny4pacman

Detailing trainee
14 apr 2017
43
40
46
Hallo ,

Nu zit ik zo te kijken tussen de polish en ben favoriet van de Scholl lijn

Wat me opvalt is dat dit een van de weinige zoniet de enige is waarbij staat :

Houdbaarheid ongeopend 12 maanden ? Wat als je de fles al eens gebruikt hebt word ie dan nog minder ?

Dan is nog de vraag hoelang staat ie al in een magazijn ?

Copy van cc shop Bv. S 40


Scholl Concepts S40 Swirl Remover is een hoogwaardige finishing polish gebaseerd op aluminium oxide. Dankzij het "intelligent Powder Technology" worden lichte krasjes, swirls en hologrammen gemakkelijk en snel verwijderd op donkere lakken.

S40 bevat geen siliconen of wax.

  • 250 gram
  • intelligent Powder Technology (iPT)
  • Verwijdert 5000 grit schuurkrassen
  • Geschikt voor vrijwel alle lakken
  • Geoptimaliseert voor donkere lakken

› Uitgebreide eigenschappen
Uitpoetsen
scale.gif
scale_r.gif
95/100
Vlekt op kunststof Ja
Glansgraad
scale.gif
scale_r.gif
100/100
Slijpgraad
scale.gif
scale_r.gif
25/100
Houdbaarheid ongeopend 12 maanden
In volle zon Nee

Mvg Manny
 
Je moet de fles met enige regelmaat ff schudden maar het blijft wel een paar jaar goed hoor.
 
Ja ik ben ook niet voor de grote verpakkingen maar de 3 XXL was er enkel toen nog in 1000gr

Wat ik vreemd is dat het enkel bij Scholl polish vermeld staat .

En bedankt voor de tip Ric en Nick :)
 
Ik denk dat het niet zozeer om het 'vervallen' van het polish gaat, maar meer dat de vloeistof waar de polijstkorrel in wordt 'gedragen' langzamerhand verdwijnt en dat je op het laatst dus 'polijstpoeder' hebt. Als je de polish opslaat op een plek die warm kan worden of dat het product in de zon staat, zal dat proces versnellen, en ik schat dat die 12 maanden voor de meest ongunstige bewaarmethode geldt.
 
  • Leuk
Reactions: Manny4pacman