klinkt misschien raar, maar het zit 'm zeker niet alleen in de doeken...
Welk polijstmiddel je gebruikt hebt, welke externe invloeden (temperatuur, luchtvochtigheid, wind) én welke doeken je gebruikt...
Zelfs hoe lang je een polijstmiddel hebt doorgewerkt doet ertoe.
Te kort -> stroef afnemen -> krassen trekken!
Te lang -> moeilijk afnemen ivm oliën of te 'droog' gepolijst -> krassen trekken
Teveel polish -> stroef afnemen
Te weinig polish -> krassen door polijsten én niet af te nemen...
Moet ik nog ff doorgaan?
Harde lak wil echt niet per definitie zeggen dat je een 'walk in the park' hebt qua afwerking.
Merk het bij mijn eigen BMW ook, 2 hits roterend/wolletje voor enige correctie, daarna in 3 stappen afwerken.
Redelijk strak te krijgen, maar na 3mnd weer/wind/wassen gewoon weer lichte swirls hoor...
Welk polijstmiddel je gebruikt hebt, welke externe invloeden (temperatuur, luchtvochtigheid, wind) én welke doeken je gebruikt...
Zelfs hoe lang je een polijstmiddel hebt doorgewerkt doet ertoe.
Te kort -> stroef afnemen -> krassen trekken!
Te lang -> moeilijk afnemen ivm oliën of te 'droog' gepolijst -> krassen trekken
Teveel polish -> stroef afnemen
Te weinig polish -> krassen door polijsten én niet af te nemen...
Moet ik nog ff doorgaan?
Harde lak wil echt niet per definitie zeggen dat je een 'walk in the park' hebt qua afwerking.
Merk het bij mijn eigen BMW ook, 2 hits roterend/wolletje voor enige correctie, daarna in 3 stappen afwerken.
Redelijk strak te krijgen, maar na 3mnd weer/wind/wassen gewoon weer lichte swirls hoor...