• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vinie90 stelt zich voor

Vinie90

Detailing addict
27 dec 2017
25
70
Goes, Zeeland
Na meerde maanden op dit forum tips en trucs te hebben afgekeken, leek het me verstandig toch maar even een account aan te maken om hulp te vragen daar waar nodig=)

Wie ben ik: Vincent, 27 jaartjes. En net als iedereen hier altijd iets te weinig bezig met auto's (en vergelijkende).
Zelf bezit ik een vw UP! uit 2014 in de kleur candy white. Vriendin heeft een vw Polo uit 2015 in parelmoer wit.

Ik ben volledig met de basis begonnen. Net als iedereen de fout gemaakt om door een wasstraat te gaan. Dit gebeurt uiteraard niet meer, alles wordt met de hand gewassen. Echter ben ik nog niet verder dan een sopje, een glaze en een waxje (845!). Dus het wordt hoog tijd om m'n vriendin nog iets vaker alleen binnen te laten en meer tijd te besteden aan deze heerlijke hobby!

Ik ben niet iemand die vaak iets post. Maar veel probeer te leren van anderen. Daar waar nodig is zal ik uiteraard wel alles vragen. Alvast bedankt!

• Leuk
Reacties: Dany
Welkom.

Verbazingwekkend leuke auto zo'n UP!, had ik nooit gedacht tot ik er in ging zitten
Veel plezier ermee en op het forum.
En wel je vriendin af en toe naar buiten laten ;-)

Bedankt allen! Vandaag lekker aan de gang geweest met wassen, nog een keer wassen, wassen, white diamond en 845 waxje. Vind hem er nu al goed uitzien. Moet je nagaan als ik over een poosje perongeluk een dapje koop.