• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vinyl dak oldtimer

Jeroen_Sp

Detailing rookie
19 mrt 2010
1
0
Hallo iedereen.

Ik heb zelf een oldtimer met vinyl dak (lincoln mark IV). Nu weet ik me altijd wel aardig te vinden in het hoe en wat van poetsen maar ik krijg maar niks goeds gevonden voor mijn vinyl dak.

Het dak is erg netjes maar zou wel een mooie glans laag kunnen gebruiken. Nu heb ik in het verleden wel eens Meguiars Trim Detailer gebruikt. Dit werkt goed maar is erg vettig en geeft af. Het optisch resultaat was wel heel erg goed.

Wie weet voor mij het juiste product?

Ter verduidelijking nog een foto van het dak, het gaat dus om het bruine gedeelte:
dsc01139qp3.jpg
 
https://www.Carclean.com/product/Meguiars/Convertible_Cabriolet_Weatherproofer_500ml_G2112EU_101143

Lijkt mij geschikter hiervoor dan de trim detailer :ja
 
Hmm, het eerste waar ik aan moest denken is Poorboy's World Trim Restorer.

Wellicht zijn er hier mensen met ervaring met dit soort vinyl dakjes die betere alternatieven weten.

[edit] Adrie, het is toch geen cabriodak? :weetniet
 
Doet er niet toe, het is hetzelfde materiaal:

Bescherm na het reinigen uw cabriotop met Meguiar's Convertible & Cabriolet Weatherproofer. Dit superproduct weert langdurig o.a. zure regen, vogelpoep en vlekken af en beschermt tegen UV-straling. Het legt als het ware een beschermlaag over de top heen. Speciaal ontwikkeld voor canvas, doek, mohair en vinyltops. Dé oplossing om uw cabriotop er als nieuw uit te laten blijven zien.