• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VipinHolland

vipinholland

Detailing rookie
15 jun 2009
12
0
Hallo,

Ik ben VipinHolland en ben 25 jaar. Sinds Januari rij ik rond in een Alfa Romeo 156(selespeed) in de kleur Rosso.
Mijn auto had een goede poetsbeurt nodig en ging op zoek naar de mogelijkheden. Eerst wou ik het laten doen maar op een gegeven moment kwam ik op dit forum terecht.
Afgelopen donderdag ben ik langsgeweest bij Carclean en heb daar een mooie demonstratie gekregen. Ik heb uiteraard gelijk producten gekocht.

- de dap 500
- poorboy's world ssr2 en ssr1
- poorboy's world black hole
- poorboys world ex(ofzo)
- afsluitbare emmer :)^
- microvezel doekjes
- pads
- etc. etc...
 
Welkom op het forum! Was een mooie demo met een geweldig resultaat! Had je verder nog problemen met starten?
 
Thanks voor alle hulp :)^
Ja had van het weekend weer hetzelfde probleem. Begin volgende maand word de radiateur en bdp sensor vervangen. Dat zal het probleem moeten oplossen.

Trouwens die twee krassen op de motorkap zijn veel minder opvallend geworden. Ze zijn niet helemaal weg(maar dit had ik ook niet verwacht, maar van normale afstand zie je ze niet meer)
 
Welkom! Als ik het goed begrepen heb, hebben ze je bij CC al tot een echte detailer gemaakt. :D