• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voegt Dodo Juice Lime Prime nog wat toe na Monello Finale?

mario1976

Detailing addict
2 dec 2012
17
50
Hallo,ik ga een Dodo Juice Wax wax bestellen,ik heb nu Monello Finale staan,maar denk eraan om ook Dodo Juice Lime Prime erbij te bestellen is dit nodig zijn die twee hetzelfde?
Mijn wagen is 3 maand oud, finale had ik besteld om een paar kleine krasjes weg te poetsen,maar de hele auto met Finale of Lime Prime doen
nu al?

Lime prime en finale zijn zeker NIET hetzelfde.
Lime Prime is een paintcleaner+glaze, finale een finishing polish!

dus lime prime is eerder hetzelfde als pb black hole(heb ik gebruikt met natty's)
zou ik dus de dodo wax op de pb bh kunnen zetten of toch beter merk met merk combi
thanks

Volgens mij is dat wel een probleem, Lime Prime is paintcleaner+glaze dus die verwijderd de Black Hole dan toch weer!?

@IbizaSigno: Denk dat ivo dit bedoelt: Dodo ( lees wax ) over de BH ( lees glaze )

@mario1976: Finale >>> BH of LP >>> Dodo wordt het dus

Als ik de letterlijke vraag lees : Voegt Dodo Juice Lime Prime nog wat toe na Monello Finale? Ja,dat doet het. Lime Prime is een cleaner-glaze (meer cleaner) en bij gebrek aan andere middellen heeft het wel degelijk een toegevoegde waarde. Ideaal is anders.

Het is goed om na de polijst sessie,de lak te ontdoen van residu.Dit kan met eraser,spruzzo,ippa,enz.

De LP is uitstekend als wax voorbereiding en zeker als het om dodo wax gaat.(op elkaar afgestemd)