• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswage Polo

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
hallo allen,

maandag een volkswagen polo mogen doen van bijna 3 jaar oud.
de auto rijdt ongeveer nog 4 kilometer per week.

de bekende autoglym producten weer tevoorschijn gehaald.

deze keer niet de engine cleaner maar de motorcycle cleaner gebruikt, is bijna hetzelfde maar de motorcycle cleaner is naar mijn mening iets geconcentreerder.
dit werkt voor de wieldopjes en ook voor velgen net een stukje beter.

hier wat voor foto's

DSCF2454.jpg


DSCF2455.jpg


DSCF2456.jpg


DSCF2457.jpg


DSCF2458.jpg


ik start altijd met de wielen en dit keer met de motorcycle cleaner

daarna de auto gewassen met de groene schildpad en daarna ben ik eerst zelf eens gaan kleien alvorens de auto aan de beurt was.

de auto behandeld met de super resign polish met een witte handpad van LC
en uitgewreven met een microvezeldoek.

daarna de auto met de rode handpad van LC in de extra gloss protection gezet en dit een uur laten zitten.

in tussentijd de binnenzijde gestofzuigd en het dashboard behandeld met de vynil en rubber care (geen foto's van de binnenzijde) ook de enkele trims behandeld met dit goedje. wat een natuurlijke uitstraling geeft.

voor de ramen koop ik geen glascleaner meer....gewoon 1 dopje blue wonder op een halve emmer water en een microvezel doek. met een schone droogdoek nawrijven en schoon!!!

de bandjes in de AG instant tyreshine met dit als resultaat.

DSCF2460.jpg


DSCF2461.jpg


DSCF2462.jpg


DSCF2464.jpg


bedankt weer voor het lezen!!!