Beste CCers,
Mijn eigen auto was dit weekend aan de beurt.
Hij was aardig vuil en had er dan ook al 2 weken niet meer naar omgekeken. :|~*
Afgelopen zaterdag was dan ook de perfecte dag om de buitenkant weer eens een opfrisbeurt te geven.
De foto's zijn gemaakt met een telefoon.. van de week de spiegelreflex nog even pakken.
Voor de behandeling;
Goed gereedschap is het halve werk:-"
Lekker sopje en toch blijf wolfgang lekker ruiken,^^
Heb geen foto's van tijdens het wassen....
Toen maar eens aan de gang gegaan met de klei
Intussen kreeg ik een beetje gezelschap van mijn collega die het niet kon laten mij even bij te staan.
Na de finale en pre-wax
Omdat ik de laatste maanden veel met wolfgang werk dit goede spul ook maar op de R aangebracht;
Resultaat;
Day after;
Ik weet het er is een klein ongelukje gebeurt maar dat wordt volgende maand verholpen...K*T trekhaken
Op de foto's is de glans niet heel goed te zien. Maar de reacties uit de buurt (mensen zien dat je lang bezig bent) zijn dan ook zeer positief...
Tot de volgende show off..
Gr. Paafje
Mijn eigen auto was dit weekend aan de beurt.
Hij was aardig vuil en had er dan ook al 2 weken niet meer naar omgekeken. :|~*
Afgelopen zaterdag was dan ook de perfecte dag om de buitenkant weer eens een opfrisbeurt te geven.
De foto's zijn gemaakt met een telefoon.. van de week de spiegelreflex nog even pakken.
Voor de behandeling;
Goed gereedschap is het halve werk:-"
Lekker sopje en toch blijf wolfgang lekker ruiken,^^
Heb geen foto's van tijdens het wassen....
Toen maar eens aan de gang gegaan met de klei
Intussen kreeg ik een beetje gezelschap van mijn collega die het niet kon laten mij even bij te staan.
Na de finale en pre-wax
Omdat ik de laatste maanden veel met wolfgang werk dit goede spul ook maar op de R aangebracht;
Resultaat;
Day after;
Ik weet het er is een klein ongelukje gebeurt maar dat wordt volgende maand verholpen...K*T trekhaken
Op de foto's is de glans niet heel goed te zien. Maar de reacties uit de buurt (mensen zien dat je lang bezig bent) zijn dan ook zeer positief...
Tot de volgende show off..
Gr. Paafje