• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Golf R32

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Beste CCers,

Mijn eigen auto was dit weekend aan de beurt.
Hij was aardig vuil en had er dan ook al 2 weken niet meer naar omgekeken. :|~*

Afgelopen zaterdag was dan ook de perfecte dag om de buitenkant weer eens een opfrisbeurt te geven.

De foto's zijn gemaakt met een telefoon.. van de week de spiegelreflex nog even pakken.

Voor de behandeling;
IMAG0012.webp

IMAG0013.webp

IMAG0013.webp

Goed gereedschap is het halve werk:-"
Afbeelding006-1.webp

Lekker sopje en toch blijf wolfgang lekker ruiken,^^
Afbeelding009.webp

Heb geen foto's van tijdens het wassen....

Toen maar eens aan de gang gegaan met de klei
IMAG0016.webp

Intussen kreeg ik een beetje gezelschap van mijn collega die het niet kon laten mij even bij te staan.
IMAG0017.webp

Na de finale en pre-wax
IMAG0018.webp

IMAG0019.webp

Omdat ik de laatste maanden veel met wolfgang werk dit goede spul ook maar op de R aangebracht;
IMAG0020.webp

IMAG0021.webp

Resultaat;
IMAG0023.webp

Day after;
IMAG0026.webp

Ik weet het er is een klein ongelukje gebeurt maar dat wordt volgende maand verholpen...K*T trekhaken:(
CIMG2470.webp

CIMG2474.webp

CIMG2475.webp

Op de foto's is de glans niet heel goed te zien. Maar de reacties uit de buurt (mensen zien dat je lang bezig bent) zijn dan ook zeer positief...

Tot de volgende show off..

Gr. Paafje

Prachtig! Erg mooi resultaat. En een zeer mooie wagen, hier in de buurt rijd een blauwe rond. Die heeft het R32 logo verwijderd en er 1.4 opgezet! Humor! Mijn broer had een Golf IV TDI (alles rood) 4-motion en daar hadden we de rode letters van verwijderd en er SDI opgeplakt! Lachen bij het stoplicht.

Paulus de Boskabouter zei:
Prachtig! Erg mooi resultaat. En een zeer mooie wagen, hier in de buurt rijd een blauwe rond. Die heeft het R32 logo verwijderd en er 1.4 opgezet! Humor! Mijn broer had een Golf IV TDI (alles rood) 4-motion en daar hadden we de rode letters van verwijderd en er SDI opgeplakt! Lachen bij het stoplicht.

Bedankt voor de reacties, Ben er zelf erg blij mee.
Ik heb inderdaad overwogen er stalen velgen onder te doen (dit gaat echter niet ivm remklauw, min 17inch) en dat ook inderdaad achterop te plakken.. Echter hoe moet ik mijn uitlaten camoufleren?:-b :-b :-" :lol

Toch maar niet gedaan.. maar inderdaad leuk idee.

Iedereeen denkt namelijk dat je dan zo'n patser bent die z'n 1.4 helemaal omgebouwd heeft naar een R32! Heb er wel een over nagedacht om 1.6S achterop mijn wagen te plakken.

Damn, weer een reden gevonden om ook de fuzion aan te schaffen :lol En ik doe nog zo m'n best om mezelf ervan te overtuigen dat de sn voldoende is :-/
De R32 mag zich weer vertonen, hij/zij staat er weer prachtig bij.

Erg mooi, maar toch twee kritische opmerkingen (goed bedoeld he natuurlijk:cool )

Op een v/d foto's zie je dat je doek uithangt tijdens het na-wrijven/op poetsen, met als risico dat ie zand/vuil opvangt doordat ie de grond raakt of de binnenkant v/d wielkast.
Op een andere foto zie je dat je de pot fuzion koud op de lak zet! ik begrjip de shot maar doe er altijd een doek onder!! onder de pot kan vuil zitten !!

verder erg mooie bak!;-)

goku3 zei:
Erg mooi, maar toch twee kritische opmerkingen (goed bedoeld he natuurlijk:cool )

Op een v/d foto's zie je dat je doek uithangt tijdens het na-wrijven/op poetsen, met als risico dat ie zand/vuil opvangt doordat ie de grond raakt of de binnenkant v/d wielkast.
Op een andere foto zie je dat je de pot fuzion koud op de lak zet! ik begrjip de shot maar doe er altijd een doek onder!! onder de pot kan vuil zitten !!

verder erg mooie bak!;-)

Ik snap en waardeer je opmerking.. qua doek goede kritiek. Gaan we iets mee doen..

De fuzion pot had ik schoon gemaakt. Maar begrijp je reactie
,^^

Bedankt voor je kritiek.. :)

Gr. Paafje

Prachtige wagen met een prachtig resultaat !!

Ik heb alleen de DGPS van Wolfgang, die vind ik ook al heerlijk om te verwerken, zal met de Fuzion niet anders zijn :cool

Quincy zei:
Prachtige wagen met een prachtig resultaat !!

Ik heb alleen de DGPS van Wolfgang, die vind ik ook al heerlijk om te verwerken, zal met de Fuzion niet anders zijn :cool

In het begin moest ik erg wennen aan de Fuzion. Normaal producten van Swissvax gewend.
Nu ik de Fuzion "doorheb":lol vindt ik het een geniale wax...
Ik behandel deze ook voor met de PRE-WAX.... naar mijn mening nog meer diepte in de glans...:)

Schitterend resultaat! :-)^

1 kleine opmerking toch nog, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je de fuzion dik hebt aangebracht, of lijkt dat maar zo?