• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Golf R32

stimpy68 zei:
Schitterend resultaat! :-)^

1 kleine opmerking toch nog, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je de fuzion dik hebt aangebracht, of lijkt dat maar zo?

Het lijkt inderdaad zo. Maar heb het niet dik aangebracht... Heb het 15 min in laten trekken. Heb wel het gevoel dat dat iets langer had moeten zijn....

SLK zei:
Prachtig resultaat!

Maar wat moet je "door hebben" aan de Fuzion?

Was meer sarcatisch bedoeld ,^^ (letterlijk gewoon inwrijven en niet zeuren :lol )

Ziet er goed uit.
met donkere lak heb je altijd veel eer van je werk.
nadeel met donkere lakken is wel altijd dat als er wat woestijnzand neer valt uit de hogere regionen je bezig blijft met je wagen afspoelen.
Nu maar hopen dat er niet te veel stof opwaait in Libie. ( positief bedoeld! )

paafje zei:
Het lijkt inderdaad zo. Maar heb het niet dik aangebracht... Heb het 15 min in laten trekken. Heb wel het gevoel dat dat iets langer had moeten zijn....

Ziet er weer mooi uit.

Lijkt mij toch ook dat de Fuzion ietsjes te dik is aangebracht en deze hoef je niet te laten zitten.
Fuzion kan je gelijk weer afnemen.

Abarth zei:
Ziet er weer mooi uit.

Lijkt mij toch ook dat de Fuzion ietsjes te dik is aangebracht en deze hoef je niet te laten zitten.
Fuzion kan je gelijk weer afnemen.

Oke. Goede tip. Mijn gevoel zegt namelijk dat het iets langer moet zitten. Maar je kan hem dus direct weer uitwrijven.
De volgende keer zal ik het is wat meer uitwrijven... (lichter aanbrengen)

Bedankt voor je tip :cool

Mooie detail ! (op de reeds terecht ingestuurde commentaren der forummers na) wagen leek eerst wel paars voordat ie behandeld werd (zal wel aan de zon gelegen hebben)
Prachtig opgehaald...............

scenic zei:
Mooie detail ! (op de reeds terecht ingestuurde commentaren der forummers na) wagen leek eerst wel paars voordat ie behandeld werd (zal wel aan de zon gelegen hebben)
Prachtig opgehaald...............

In de zon vindt ik m altijd een zwart met een bruine tint. Dit kan jou reactie paars verklaren. Het kan liggen aan de kleur (van de sticker) Black magic pearl (mijn vader vertelde dat deze in meer tinten beschikbaar is, waardoor ik dan waarschijnlijke een paars/bruine tint heb)