• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Polo 6N rood makeover

tamer zei:
8-()) , wat een diep respect voor het herstelwerk van deze auto, prachtig:)^

zeer netjes gedaan! Rood is toch wel de kleur van de polo die flink verkleurd en soms moeilijk te herstellen zijn!

Ik plaats deze auto meteen op het vwpolo.nl forum ,^^ zal je vast niet erg vinden!:-"
 
@ l-roy: De auto heeft natuurlijk door wel 66.000km afgelegd en stond uiteraard ook wel eens op het erf geparkeerd. Dat zorgt voor aardig wat vuil als de auto nooit in de 'hoekjes' wordt schoongemaakt.
Met mijn uitspraak doel ik echter op echte verwering van de lak, zoals de bekende roze-rode autos. Daarnaast is het feit dat de wagen altijd in een garage heeft gestaan terug te zien aan het feit dat er geen roest te zien is op de corrosie en / motor.

@ Vampire. Heb er over zitten denken om hem te houden, maar ik wil geen automaat. In zo'n klein vlot bakje wil ik gewoon zelf schakelen, een automaat is meer iets voor een dikke sedan/SUV. En er zit geen airco in.... ;)

@ tamer, Berkant: Thanks! Altijd leuk om zulke reacties te ontvangen!

@ Nijntje: Top. Heb je post zien staan Desnoods gooi je er nog een linkje naar deze thread bij.

Vandaag mijn tweede auto gepolijst. Ook weer een goed succes, vanavond of zondag zal ik de foto's online gooien.