• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo 340

Dank je voor de tip Koen, daar was ik inderdaad al bekend mee maar beter een keer extra gewaarschuwd dan het niet weten!
 
Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met het detailen van de motor ruimte, het is nog niet klaar, de onderkant van de motorruimte moet nog evenals de beschermplaat.

Ook moeten sommige delen wat groffer aangepakt worden (plaatwerk met hardnekkige vlekken en tectyl ML), dit komt later nog, evenals het in de wx zetten van de bereikbare plaatwerk delen

Waar heb ik allemaal gebruik van gemaakt:

- Emmer heet water en wat autoshamppo van een niet nader te noemen merk :-"
- Diverse borstels en kwasten (nog geen merk spullen in huis, komt allemaal nog wel eens)
- Dasty
- Tuinslang met sproeikop om alles af te spoelen
- microfiber doeken om achteraf te drogen
- siliconen spray van Motip voor alle slangen


De meest gevoelige delen (carburateur en ontstekings module) heb ik afgedekt met een plastic tasje en elastiek.

De foto's:

Foto-36YHVZJY-G.jpg


Foto-8E8KY7DB-G.jpg


Foto-T8OO3JJJ-G.jpg



Verder heb ik het dashboard schoongemaakt met een sopje van warm water en groene zeep, daarna behandeld met onderstaand product:



Foto-MCBBGAJI-G.jpg


Foto-ILKDOSBT-G.jpg


Foto-GSCPW3JR-G.jpg


Op zich vind ik het een fijn product, lekker makkelijk te verwerken omdat het ongeveer net zo vloeibaar is al water
(ik spray eerst wat op een micro fiber doek en breng het daarna aan)

Toch wil ik in de toekomst graag het kunstof/rubber/vinyl product van Poorboys aan gaan schaffen, Natural look heet het geloof ik.

Bij de eerste komende volle dag met mooi weer verder met de liggende delen polijsten!
 

Vergelijkbare onderwerpen