• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V40 - Direct hologrammen in lak

Wat ik in het filmpje zie is normaal met een finishing polish zo te verhelpen. Weet je zeker dat je wasmiddelen schoon waren? Deze sporen veroorzaak je makkelijk met een vuile washandschoen of stof/zand dat opwaait tijdens het droog proces.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Knappe jongen als je kan zien aan de schade met wat voor combinatie je het kan weg halen.

Ik hoop ooit zelf ook op een level als dat te komen. Een soort van paintwhisperer :cool:

Tot die tijd blijf ik proberen :pensive:

Als je er zeker van bent dat dit er allemaal niet zat na je de auto gepolijst heb, dan kan het zijn dat de wagen overgespoten is, en super zacht en gevoelig is. En dan zou je dit probleem helaas altijd wel houden.

Je zou kunnen proberen te wassen met mitts van wol en te drogen met een blaster om het zo ver mogelijk te beperken.

Is het rondom zo? Of alleen bepaalde delen?